رییس جهاد کشاورزی شهرستان بندرگز از اهدای تسهیلات برای باغداران خسارت دیده در سرما و یخبندان سال 95 خبر داد و گفت : باغداران برای دریافت وام به بانک کشاورزی مراجعه کنند.

به گزارش کناره  ، علی عبدالهی رییس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان بندرگز در مصاحبه با خبرنگار کناره گفت : بیش از 2300 نفر از متقاضیان باغدار خسارت دیده شهرستان بندرگز در سطح 3 هزار هکتار از باغات مرکبات ، کیوی  ، نهالستان و ... پس از پرونده سازی و تصویب در کارگروه شهرستان به مراجع بالا دست منتقل شد که در نتیجه تسهیلات برای باغداران در نظر گرفته شد.

عبدالهی افزود : تا کنون 75% از اعتبارات برای شهرستان به میزان 17 میلیارد و 500 میلیون تومان برای شهرستان فرستاده شده است.

وی تصریح کرد : باغداران منطقه می توانند با مراجعه به بانک کشاورزی  از این تسهیلات با سود 10% و مدت بازپرداخت 5 ساله تا سقف 15 میلیون تومان بهره مند شوند.

در آذر ماه سال 95 بر اثر بارش برف و یخبندان در شمال کشور بسیاری از باغداران دچار آسیب شدند و علاوه بر محصولات درختان آنان نیز صدمه دیدند و خسارت سنگینی به باغداران وارد شد ، بیشترین خسارات در گلستان در شهرستان بندرگز با داشت 42 % از باغات مرکبات استان گلستان به وقوع پیوست به طوری که در رسانه های به نقل از مسوولان جهاد کشاورزی خسارات شهرستان بندرگز را 375 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط:

خسارات 375 میلیاردی برف ویخبندان در پایتخت مرکبات گلستان

قطع درختان پایتخت مرکبات گلستان در اعتراض به عدم حمایت مسئولان/ مگر خون استانهای دیگراز ما رنگین تر است!!! + عکس و فیلم

آغاز پرداخت وجه مرکبات درجه سه باغداران گلستانی از هفته آینده

وقتی رئیس بیمه کشاورزی از ناتوانی در بازپرداخت خسارات باغداران گلستان می گوید!!

پرورش کدوی 80cm در باغچه خانه+ تصاویر

افزایش 10درصدی برداشت مرکبات از باغات گلستان/42 درصد باغهای گلستان در بندرگز قرار دارد

بازار داغ هلو در پایتخت مرکبات گلستان+ تصاویر

تصاویر / اولین جشنواره مرکبات بندرگز

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار