نشست دانشجویان جدید با حضور هیات رئیسه دانشگاه– حراست – دفتر فرهنگ اسلامی و جمعی از کارکنان و دانشجویان جدید به همت بسیج دانشجویی دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه در سالن آمفی تئا‌تر شهیدداودی دانشگاه برگزار شد.

 

به گزارش کناره به نقل از تی نیوز:رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی هدف از برگزاری این نشست را آشنایی دانشجویان جدید به قوانین و آیین‌نامه‌های آموزشی و آشنایی با مدیران و مسئولان قسمت‌های مختلف دانشگاه عنوان کرد.

دکتر اسماعیل شمس‌الدینی درباره پیشرفت و پیشبرد اهداف دانشگاه در زمینه‌های مختلف آموزشی – فرهنگی و سیاسی سخنانی بیان کرد.

وی درباره ساختار کلی دانشگاه و دانشجویان خوب و نمونه پرداخت و از دانشجویان خواست که در زمینه مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با ثبت نام در کانون‌های مختلف دانشگاه در زمینه پیشبرد اهداف دانشگاه همکاری کنند.

در پایان دانشجویان سوالات خود را از مسئولین دانشگاه مطرح کردند.

در پایان از سوی دفتر فرهنگ اسلامی مراسم قرعه کشی برگزار شد و به قید قرعه به ۱۰ نفر از دانشجویان جوایزی اهدا شد.

نوای ملکوتی قرآن در واحد بندرگز طنین انداز شد‎

نوای ملکوتی قرآن در دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز طنین انداز شد.

مسئول کانون قرآن وعترت واحد با اعلام این خبر گفت: «به همت کانون قرآن وعترت واحد در هفدهمین روز از ماه محرم الحرام، محفل نورانی انس با قرآن با حضور قاریان بر‌تر استان در نمازخانه دانشگاه برگزار شد.»

عبدالله سرگلزایی افزود: «در این مراسم که مورد استقبال پرشور دانشجویان و کارکنان دانشگاه قرار گرفت، حضار از تلاوت دلنشین و معنوی استاد علی عظیمی از قاریان بر‌تر استان و هم چنین رضا دایی فرزند یکی از کارکنان دانشگاه بهره‌مند شدند.»

مسئول کانون قرآن وعترت واحد بندرگز هدف از برگزاری چنین برنامه‌هایی را انس و الفت بیشتر دانشگاهیان با قرآن، توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی عنوان کرد.

بازدید نمایندگان اعزامی دبیرخانه هیات عالی نظارت منطقه دو از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو

نمایندگان هیات عالی نظارت منطقه دو طی بازدید از قسمت‌های مختلف واحد اسکو در روند انجام امور واحد قرار گرفتند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار