عملکرد 6 ماهه سال 95 ورزش جوانان در مقایسه با سال گذشته و برنامه های و مسابقات ورزشی اداره ورزش در هفته تربیت بدنی 

به گزارش کناره ، رئیس اداره ورزش و جوانان بندرگز در گفت و گو با خبرنگار کناره در ارائه گزارشی از فعالیت های شش ماه نخست امسال در مقابل با سال گذشته گفت : در سال جاری رشد خوبی داشته ایم  بطوری که تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان در 6 ماهه اول سال 94 ، 1051 نفر بوده که امسال به 1376 نفر تغییر کرده و ما 30 درصد افزایش داشته ایم .

مسابقات و لیگ های استانی در سال گذشته 7 مورد داشته ایم و امسال هم در 6 ماهه اول همان 7 مورد را داریم ، اعزام به مسابقات قهرمانی استان  در 6 ماهه اول  سال 94 چهارده مورد بوده و در سال 95 به هفده مورد ارتقا پیدا کرد که میتوان گفت 42/21 درصد افزایش داشته ایم .

برگزاری مسابقات کشوری در سال گذشته 7 مورد و در سال 95 ، 12 مورد را داشته ایم که از جمله رشته ها ،  رشته ها فوتبال ساحلی و کشتی بوده و 42/71 درصد افزایش داشته ایم .

تعداد مدال های کسب شده در مسابقات ملی و کشوری ، در سال گذشته در 6 ماهه اول 35 مورد و امسال 48 مورد داشته که ما 14/37 درصد افزایش کرده ایم . تعداد مدال های فرا ملی ( بین المللی ) در سال گذشته در 6 ماه اول نداشته ایم اما امسال 3 مورد را داشته که از جمله خانم مونا نوروزیان فر ( کاپیتان تیم ملی کبدی ) قهرمان آسیا در ارومیه ، فرشاد خطیری در رشته مویتای در کشور ارمنستان طلا کسب کرد و آقای محراب مهاجر شهری در کشور گرجستان در رشته مویتای نایب قهرمان شدند .

تعداد برنامه های فرهنگی اداره ورزش و جوانان در سال گذشته و در 6 ماه اول سال 102 مورد و امسال 121 مورد میباشد.

برنامه های هفته تربیت بدنی

محسن مردانی افزود : برنامه های هفته تربیت بدنی از دوشنبه  آغاز شده که در روز اول آن زنگ ورزش را در یکی از مدارس شهرستان در مدرسه ابتدایی ابن سینا همراه با مسابقه ورزشی بین دانش آموزان برگزار شد و به نفرات برتر هدایایی به آنها اهدا شد .

دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی در روز اول پیمایش دریایی 18 کیلومتری قایقرانان بندرگز از بندرترکمن به بندرگز ، همایش آمادگی جسمانی نیروهای انتظامی است.

وی گفت : برنامه های بعدی ما در هفته تربیت بدنی دیدارکارکنان ورزش با فرماندار ،  دیدار با امام جمعه شهرستان بندرگز ، ورزش صبحگاهی بانوان که در پارک لاله ،  مسابقات چند جانبه کشتی با حضور کمیل قاسمی نایب قهرمان مسابقات المپیک و غبار روبی مزار شهدا را در دستور کار خود قرار داده ایم .

همچنین در طول هفته تربیت بدنی مسابقات فوتسال کارکنان دولت در شهرستان بندرگز را در سالن دانشگاه آزاد بندرگز برگزار کرده ایم .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار