فرماندار شهرستان بندرگز گفت : با آغاز طرح مرحله حضوری سرشماری نفوس و مسکن 95 در روز جاری ، 14 مامور سرشماری به درب منازل شهروندان مراجعه می کنند.

 

به گزارش کناره ، علی اصغر میرزایی در مصاحبه خبری افزود : طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 95 به صورت حضوری از 28 مهرماه جاری آغاز و تا 28 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت : از مجموع این تعداد مامور ، 6 نفر در شهر بندرگز ، 2 نفر در شهر نوکنده ، 3  نفر در روستاهای بخش مرکزی و  3 نفر در روستاهای  بخش نوکنده ، سرشماری حضوری را انجام می دهنداین مقام مسوول اضافه کرد : در این طرح ماموران با تبلت ، سرشماری نفوس و مسکن سال 95 را انجام خواهند داد.

فرماندار بندرگز افزود :  2 کارشناس فنی و اجرایی همراه با 1 نفر معاون فنی و آموزشی در سطح شهرستان بندرگز ، طرح سرشماری نفوس و مسکن را مدیریت می کنند.

میرزایی اظهار داشت : در مرحله نخست ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ، مشارکت مردم ثابت کرد که عموم افراد نسبت به سرنوشت جامعه حساس بوده و تلاش دارند تا با مشارکت در این طرح ملی ، یاریگر مسئولان و برنامه ریزی کشور باشند.

وی ادامه داد : مأموران سرشماری در هنگام مراجعه به درب منازل شهروندان ، اهمیت موضوع سرشماری را برای پیشرفت جامعه و شهرستان برای افراد یادآوری کرده و اطلاعات صحیح و دقیق را از آنان دریافت کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار