میرزاده عضو کمیسیون پژوهشی مجلس گفت :از نظر مجلس کار تایین وتکلیف پرونده  استخدامی معلمان حق التدریسی ها و نهضت سال 91 و 92 تمام شد و باید منتظر تایید شورای نگهبان باشید.

به گزارش کناره ، میر حمایت میرزاده نماینده مردم گرمه  در بازدید از مراکز اموزشی شهرستان بندرگز در استان گلستان در تشریح کمیسیون پژوهشی مجلس اظهار داشت : کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس با 23 عضو از نماینگان مجلس در حوزه آموزش و پرورش ، آموزش عالی ،علوم پزشکی دانشگاه ها و در کل مراکز پژوهشی و تحقیقاتی فعالیت می کند.

میرزاده افزود : کمیسیون ها در هر فصل به استانها سفر می کنند و مسائل استان ها را از نزدیک بررسی می کنند ، فردا نیز  در جلسه ای که با استاندار گلستان داریم نتایج بازدیدها و مسائل مورد بررسی قرار می گیرد .

وی با تاکید برکیفی سازی اموزشی دانشگاه ها گفت : در اکثر دانشگاه ها به فضا و هیئت علمی  توجه می کنند و  بحث اشتغال و آمایش سرزمینی مدنظر قرار نمی گیرد ، رشته ها چقدر در این شهرستان ها و مناطق اشتغالزایی میکند !

وی ادامه داد : در دانشگاه ها باید رشته ایی را ایجاد کردن که در منطقه نباشد نه اینکه موازی کاری شود و یک رشته در تمام دانشگاه های شهر موجود باشد و دانشگاه ها با هم برای جذب دانشجو مسابقه بگذارند.

نماینده مجلس با اشاره به پرونده استخدامی حق التدریسی و نهضتی ها گفت : پرونده استخدامی معلمان حق التدریس ها و معلمان نهضت قبل از سال 91 و92  پس از حل معایب به شورای نگهبان ارئه و بسته شده ، فعلا هیچ اقدامی تا جواب نهایی شورای نگهبان  انجام نمی تواند داد  و پس از تصویب شورای نگهبان دولت سه ماه فرصت دارد دستورالعمل اجرا در این خصوص را بنویسد .

انتقاد به تبلیغات های صدا و سیما

میرزاده نماینده مجلس گفت :  رسانه ها کمک حال دولت و مجلس شوند ، بحث فرهنگی و فرهنگ سازی برای مقابله با گرانی در این وضعیت از طریق رسانه ها بسیار مهم است ، گاهی با یک خبر بلد کردن یک موضوع  بر آشفتگی قیمت افزوده شده گاهی اوقات هم با کمپین های مناسب جلو گرانی را می توان گرفت همانطور که در تاریخ برخی اجناس را تحریم می کردند.

میرزاده در انتقاد از برخی برنامه های صدا و سیما گفت : صداوسیما در انتشار برنامه ها و تبلیغات های خود باید دقت کند ، فرهنگسازی بخش از وظیفه صداو سیماست که برخی ازتبللیغات  این وظیفه را خدشه دار می کند.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط؛

معاون وزیر و عضو کمیسیون پژوهش مجلس در بندرگز + تصاویر

مجلس باید چشم بینا و زبان گویا مردم باشد/ دولت باید کابینه جهادی و پرتلاش داشته باشد

شورای نگهبان براساس قانون اساسی حق تذکر به نمایندگان مجلس را دارد

دست هایی در کار است تا کشور را به ورطه سقوط بکشانند / مجلس باید با کشاندن مدیران اقتصادی و استیضاح خواب راحت را از چشم مسئولان اجرایی برباید

پای « اکبرجوجه » هم به مجلس باز شد !

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار