رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه غرب گلستان گفت: فضای مجازی پدیده ای جدید برای حضور آگاهانه در انتخابات است.

 به گزارش کناره ،  مجتبی جمالی، در نشستی پس از انجام ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با حضور فرمانداران غرب استان و اصحاب رسانه گفت: رسانه ها در حضور آگاهانه، مسئولانه و حداکثری مردم در همه عرصه های اجتماعی سیاسی و بویژه انتخابات نقش اساسی و محوری دارند.

فرماندار کردکوی حساس کردن مردم به احساس مسئولیت در عرصه های مختلف اجتماعی را یک از مهمترین وظایف رسانه ها دانست و افزود: وظیفه مندی درست رسانه ها به اعتلای افکار عمومی منجر می شود و رشد افکار عمومی، حضور آگاهانه در انتخابات را رقم می زند.

رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه کردکوی با اشاره به تاکیدات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درباره حضور حداکثری مردم گفت: نقش رسانه ها در کم رنگ کردن تعصبات قومی، مذهبی و محلی و افزایش آگاهی های مردم و انتخاب افراد شایسته نقشی انکارناپذیر است.

فرماندار کردکوی فضای مجازی و اندروید را یک پدیده جدید در فضای انتخاباتی این دوره دانست و بیان کرد: اگر این فضا براساس قوانین جاری درست مدیریت شود، یک فرصت بسیار خوبی است در تنویر افکار عمومی و انتخاب افراد شایسته و همچنین حضور آگاهانه تر مردم در دیگر عرصه های مهم  اجتماعی.

جمالی حفظ استقلال رسانه ها در درج اطلاعات و اخبار در مطبوعات و فضاهای مجازی در زمینه های گوناگون سیاسی، اجتماعی و انتخاباتی را مهم ارزیابی کرد و افزود: باید فضایی ایجاد شود که تنها نامزدهای انتخاباتی صحنه گردان فضای انتخابات نباشند بلکه رسانه ها نیز نقش فعال تری در بیان خواستهای مردم و نیازمندی های اجتماعی داشه باشند.

وی برگزاری نشست های مختلف با فرمانداران غرب استان در طول چندماه گذشته و این نشست خبری را در راستای افزایش حضور حداکثری مردم و جلب اعتماد عمومی از طریق رعایت دقیق قوانین دانست و اظهار امیدواری کرد که مجموعه تلاشهای انجام شده توسط دست اندرکاران انتخابات در فرمانداری های غرب استان به حضور گسترده و آگاهانه مردم و انتخاب فردی شایسته و لایق منجر گردد.

در ادامه امانگلدی ضمیر فرماندار گمیشان نیز با اشاره به نقش رسانه در اعتلای افکار عمومی گفت: رسانه ها نقش محوری در ایجاد اعتماد متقابل بین مسئولان و مردم و حضور حداکثری مردم دارند.

وی رسانه ها را چشم بیدار مردم در نظارت بر حاکمبت دانست و اظهار امیدواری کرد که مجموعه همکاری و فعالیت های رسانه ها و مسئولان برگزار کننده انتخابات منجر به حضور حداکثری مردم و جلب اعتماد بیشتر مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

علی اصغر میرزایی فرماندار بندرگز نیز نقش رسانه ها را در دمیدن روح امید به جامعه و هدایت آن به سوی توسعه و پیشرفت نقش تعیین کننده دانست و بیان: در سایه همدلی و همزبانی همه آحاد مردم فضای انتخاباتی سرشار از حماسه حضور مردم باشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار