جانشین سپاه نینوا گلستان گفت :ملت براساس الگوی پیروی از ولایت در9 دی اقدام بجا و کوبنده ای کرد ، در انتخابات هم باید اقدام بجایی انجام دهند و ملت با همه توان و با بصیرت وارد عرصه انتخابات شوند.

 به گزارش کناره به نقل از گلستان ما، دکتر حسین کریمی با بیان اینکه القای تقلب قبل از انتخابات توسط فتنه گران یکی از اقدامات زمینه سازی برای فتنه 88 بود، اظهارکرد: با تشکیل کمیته صیانت از آراء زمینه سازی برای ایجاد شبه در انتخابات را انجام داده بودند با وجود اینکه خود نظام برای صیانت از آراء ساز و کارهای مختلفی را در نظر گرفته است.

فتنه 88 از پیش طراحی شده بود

جانشین سپاه نینوا گلستان القای پیروزی قبل از شمارش آراء را یکی دیگر از اقدامات برای زمینه سازی فتنه 88 دانست و افزود : اقدامات دیگری همچون دوقطبی کردن جامعه با علائم رنگی یکی دیگر از کارهایی بود که نشان می دهد این فتنه همچون انقلاب های رنگی توسط امریکا و صهیونیست از پیش طراحی شده است.

وی ادامه داد: این اقدامات به گونه ای طراحی شده بود که طرفدارانشان در صورت رای نیاوردن با قانون شکنی به خیابان بریزند.

کریمی افزود: نکته دیگر در زمینه سازی فتنه  قانون شکنی و در مقابل قانون ایستادن است و نگاه آنها این بود که قانون را قبول نداریم و باید انتخابات ابطال شود .

فتنه گران اقتدار و افتخار نظام را خدشه دار کردند

وی افزود: این ملت در 8 سال دفاع مقدس با اهداء خون بهترین جوانان آبرو و عزت کسب کردن و فتنه گران آن اقتدار را با اقدامشان در 8 ماه فتنه زیر سوال بردند .

جانشین سپاه نینوا گلستان اذعان داشت : حرکت فتنه گران دشمن را امیدوار کردند که می توانند در اندیشه نابودی انقلاب باشند.

وی در ادامه افزود : سران رژیم صهیونیستی رسما اعلام می کنند که فتنه گران سرمایه های اسرائیل هستند و  هنوز عده ای نفهمیدن در چه مسیری حرکت کردند.

تمام مخالفین نظام در زمان فتنه برای ضربه زدن به انقلاب به میدان آمدند

کریمی تصریح کردند: تمام مخالفین نظام همچون منافقین و توده ای ها و ...  به صحنه آمدند و اصول و ارزش های نظام و شعار های اصلی انقلاب را زیر سوال بردند و قطعا سران فتنه باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه فتنه گران به گونه ای عمل کردند که امریکا حامی آنها باشد و در نگاه بلند هدف آنها بازگشت امریکا به کشور بود تصریح کرد : یکی از پیامد های فتنه 88 اختلاف افکنی بود و در بین ملت فاصله ایجاد کردن ولی بعد از صحبت های رهبری بسیاری متوجه اشتباه شدند و برگشتند .

مردم در 9 دی حق را از باطل نشان دادند

این کارشناس مسائل سیاسی افزود:9 دی عبرتهای مهمی داشت و نشان داشت این ملت گوش به فرمان ولی است و از ولایت جدا نمی شود .

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم در 9 دی حق را از باطل نشان دادند ، گفت: ملت براساس الگوی پیروی از ولایت در 9 دی اقدام بجا و کوبنده ای کرد ، در انتخابات هم باید اقدام بجایی انجام دهند و ملت با همه توان و با بصیرت وارد عرصه انتخابات شوند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار