معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار گلستان گفت: با به پایان رسیدن آزمایش‌های مختلف، عملیات اجرایی حفاری چاه‌های نفت و گاز به‌زودی در استان گلستان آغاز می‌شود.

 به گزارش کناره : ظهر امروز در مجمع عالی شورای قشر سازمان بسیج کارگری اظهار داشت: دکل‌های حفاری در استان گلستان مستقر شده و آزمایش‌های لازم نیز انجام‌شده است.

وی افزود: راه‌اندازی بندر خواجه نفس با سرمایه‌گذار جدید و احداث راه‌آهن گرگان-مشهد از دیگر طرح‌های مهم استان گلستان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار گلستان تصریح کرد: تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و لایحه بهبود فضای کسب‌ و کار نیز در مجلس در حال پیگیری است.

به گفته وی، منطقه آزاد صنعتی تجاری استان گلستان در مجلس در حال تدوین لایحه است تا به صحن علنی برود و تلاش می‌کنیم تا قبل از ورود مجلس به بودجه 95 و برنامه ششم توسعه در مجلس مطرح‌شده و رأی بیاورد.

مرگدری افزود: براساس بازمهندسی اسناد سنواتی و با شناختی که از استان داشتیم اسناد مختلفی تدوین شد و بسیج سازندگی در این بخش می‌تواند کمک بزرگی باشد.

وی با اشاره به طرح تکاپو گفت: این طرح ظرفیت خوبی است که می‌تواند واحدهای خرد، کلان و متوسط را پوشش دهد.

مرگدری اظهار کرد: دشمن همه توان خود را به‌کار گرفت تا مانع حضور مردم در میدان‌ها شود اما امروز ما تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای شده‌ایم که باید در همه تصمیم‌گیری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی حضوری پررنگ و فعال داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار گلستان تأکید کرد: در یک تعامل سازنده و هم‌فکری ارزشمند از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و تکیه اقتصاد مقاومتی باید بر عدالت و متکی بر علم و فناوری باشد که نیازمند افرادی متعهد و کارآمد است.

مرگدری تصریح کرد: همه دستاوردهای انقلاب باید حفاظت شود و تداوم پیشرفت و توسعه هدف گزاری می‌شود، همه آحاد جامعه مخاطب هستند اما نخستین لایه بسیجیان و مسئولان هستند.

وی گفت: اگر اتفاقات مرداد، شهریور و مهرماه امسال به دست مقام معظم رهبری مدیریت نمی‌شد ممکن بود شاهد اتفاقات بدی باشیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار