مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: ۴۵۵ راهدار در قالب ۴۰ اکیپ راهداری در طرح زمستانه در استان گلستان برای خدمات زمستانی آماده هستند.

 به گزارش کناره: 455 نیرو و عوامل راهداری در قالب 40 اکیپ همزمان با هفته حمل و نقل و ایمنی برای خدمات زمستانی در محورهای اصلی و کوهستانی استان گلستان مستقر شدند.

وی افزود: راهداران در 24 راهدارخانه ثابت شامل درازنو، چهارباغ، افراتخته، خوش ییلاق 1 و 2، جنگل گلستان، دوزین وگلیداغ و راهدارخانه های فصلی اعم از گرمابدشت، محمد آباد و شش آب در مناطق کوهستانی گلستان برای مقابله با بحران های جوی فصل زمستان استقرار یافته و به مسافران زمستانی خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان تصریح کرد: 176 دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری نیز در این راهدارخانه‌ها برای ارائه خدمات به مسافران و خودروهای در راه مانده مستقر شده‌اند.

وی گفت: راهداران در طرح راهداری زمستانی تا 17 فروردین ماه سال 95 برای خدمات‌دهی به مسافران در طول راه های استان استقرار خواهند داشت.

رستمی اظهار کرد: بازگشایی راه‌ها، نمک‌پاشی و برف‌روبی از مهم‌ترین عملیات راهداری زمستانه است که راهداران و عوامل راهداری راه و شهرسازی گلستان در زمان برودت هوا و بارش برف و کولاک در محورهای ارتباطی به ویژه محورهای کوهستانی استان انجام می‌دهند.

وی افزود: استان گلستان 54 گردنه به طول 603 کیلومتر و یک‌هزار و 900 کیلومتر محور برف‌گیر دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: بیش از 5 هزار کیلومتر از  بزرگراه‌ها، راه‌های اصلی، فرعی و روستایی کشور در حوزه استحفاظی استان گلستان قرار دارد که 2.3 درصد از کل راه‌های کشور را شامل می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار