اولین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 96 به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه و مدیران دستگاههای اجرائی شهرستان صبح روز دوشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش کناره ، علی اصغر میرزایی فرماندارشهرستان بندرگز با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ به عنوان اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری ، اظهار داشت : سال گذشته که بستر سازی و ریل گذاری مناسبی در روند اجرای اقتصاد مقاومتی بوجود آمد و اقدامات خوبی در سطح کشور و شهرستان انجام شد و جلسات کمیته های مختلف نیز برگزار و درواقع هر نشست شورای اداری یک جلسه ارائه گزارش اقدامات حوزه اقتصاد مقاومتی بود.

میرزائی افزود : در سال جدید تمرکز ما بر نتایج و اقدامات انجام شده سال ۹۵ بوده و انشاالله شاهد افزایش مراکز تولید و همچنین میزان تولید و بتبع آن اشتغال خواهیم بود.

وی به تاکیدات امام عظیم الشان و مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت انتخابات پرداخت و گفت : مقام معظم رهبری فرمودند : انتخابات در کشور ما برخلاف بعضی از کشورها همیشه مظهر وحدت ملت و نمایشگر عزم ملی است .

وی همچنین به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود : انتخابات امری مهم و سرنوشت ساز است و دو انتخابات مهم که در پیش رو داریم همه آحاد جامعه اعم از مردم و مسوولین وظایف سنگینی برعهده دارند تا با حضور پرشور و حماسی ، قدرت و عظمت ایران اسلامی را به نمایش بگذاریم .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اظهار داشت : باید همه امکانات و ظرفیتهای شهرستان بکارگیری شود تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم وقانونی و رقابتی و پرشور ۲۹ اردیبهشت باشیم.

وی به ویژگیها و مشخصات ریاست جمهوری که در قانون اساسی و انتخابات مطرح است از رجال سیاسی و مذهبی کشور باشد یعنی کسانی که در صحنه های مختلف سیاسی و مذهبی انقلاب جزو سرآمد و افراد مطرح باشند و دومین مشخصه مدیر و مدبر باشد یعنی به کسانی توجه بکنیم که توانایی مدیریت کشور را داشته باشند

گفتنی است در این جلسه حجت الاسلام سید ابوالفضل حسینی امام جمعه بندرگز از خدمات رسانی ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان تقدیر و تشکر نمود

وی با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ، از ستاد انتخابات شهرستان جهت حضور مداوم و ثبت نام داوطلبان تقدیر نمود و ابراز امیدواری نمود که افراد اصلح و توانمند در عرصه انتخابات وارد شوند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به نامگذاری سال 96 تحت عنوان اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری ابراز امیدواری کرد مسوولین در خصوص تولید و اشتغال کشور اقدامات موثری انجام دهند.

shoraedari627590 1

shoraedari627590 1

shoraedari627590 1

shoraedari627590 1

shoraedari627590 1

shoraedari627590 1

/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار