اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بندرگز در سال 96 با حضور روسای ادارات عضو کارگروه و کارشاسان فنی مرکز بهداشت و با دستور کار برنامه های هفته ی سلامت شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری بندرگز برگزار شد .

به گزارش کناره ، علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بندرگز در این جلسه اظهار داشت : در مقوله ی سلامت همه ی افراد باید احساس مسئولیت داشته و فرهنگ سلامتی باید در جامعه نهادینه شود.

فرماندار بندرگز با بیان اینکه تقویت باورهای سلامتی ، نیازی اساسی برای جامعه محسوب می شود بر آموزش های موثر به مردم تاکید کرد . وی هفته ی سلامت را فرصتی مناسب برای برنامه ریزی و اجرای برنامه های هدفمند در راستای ارتقاء سطح سلامت جامعه دانست و تداوم برنامه ها را در طی سال خواستار شد .

نظارت و کنترل آب و مواد غذایی ، بهبود کیفیت تولیدات داخلی ، مشارکت همه ی دستگاه ها در بهبود شاخص های سلامتی از دیگر مواردی بود که فرماندار بندرگز در اولین جلسه ی کارگروه سلامت برای حاضرین عنوان کرد .

دکتر شهرام صابری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرگز هم در این جلسه و پیش از سخنان فرماندار مشارکت همه دستگاه های اجرایی شهرستان را در ارتقاء سطح سلامت جامعه موثر دانست .

دکتر صابری با اعلام  روز شمار هفته ی سلامت و  اعلام برنامه های بهداشت در این هفته مشارکت فعال ارگان ها و ادارات را در برگزاری هرچه بهتر برنامه ها خواستار شد . 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرگز در  بخش دیگری از سخنان خود به بیان دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه ی سلامت پرداخت و از اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت  در کشور به عنوان یکی از این برنامه ها یاد کرد .

دکتر نظام الدین کشیری سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بندرگز هم در این جلسه از تعامل و همکاری ادارات و نهادهای شهرستان با مرکز بهداشت در طی سال 95 تشکر و قدردانی کرد و تدام این همکاری ها را در ارتقاء سطح سلامت جامعه موثر دانست .

دکتر کشیری در ادامه ضمن قرائت روز شمار هفته ی سلامت به تشریح برنامه بهداشت در این هفته پرداخت و حدود انتظارات خود از دستگاه های اجرایی شهرستان را در رابطه با برگزاری هرچه بهتر برنامه ها عنوان کرد .

همچنین در این جلسه واحد بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت گزارشی از روند اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی   از اول اسفند95 لغایت 15 فروردین 96 در سطح شهرستان به اعضای کارگروه ارائه کرد.

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار