یکی از وظایف ذاتی اداره صنعت معدن تجارت مدیریت و بررسی بازار و نرخ اقلام و خدمات است در حالی که این اداره در شهرستان بندرگز حتی درست پاسخگو مردم نیست.

 

به گزارش کناره ، در گیر و دار کرونا و تعطیلات برخی ادارات و شغل ها و قرنطینه و.... شاهد برخی موج سواری هایی از این بیماری هستیم، یکی از این مشکلات گرانفروشی در روزهای و اخیر شهرستان است.

طبق نظرسنجی انجام شده قریب به ۷۵ درصد مردم معترض به گرانی شهرستان بندرگز نسبت به دیگر شهرستان ها بوده اند.

آیا مسئولین مربوطه در شهرستان بندرگز در خواب به سر میبرند؟؟؟

اداره ای که وظیفه ذاتی آن پیگیری و نظارت بر قیمت بازار است به تازگی نه تنها نظارتی جدی ندارد بلکه بعضا جواب مردم را هم گنگ میدهد.

جناب آقای فیاضی ریاست محترم اداره صنعت معدن و تجارت در اداره شما چه می گذرد که حتی درست  پاسخگوی مردم هم نیستید و اگر مردم انتقادی داشته باشند با فرم پر کردن و بروکراسی اداره شما مواجه میشودند؟

 

قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را؟!؟!

پیشتر سامانه 124 را به عنوان سامانه شکایت مردمی در خصوص گرانفروشی از سوی رئیس اداره صمت (صنعت معدن تجارت) به عنوان سامانه دریافت شکایات مردمی معرفی شده ولی در تماسی که مجموعه خبری کناره در دو روز متوالی داشتیم جوابی دریافت نکردیم.

مدعی پیگیری از قیمت بازار هستید اما وقتی به عنوان خبرنگار و پیگیری حضوری مشکلات مردم به شخص رئیس اداره مراجعه میکنیم و از مشکل می گوییم طلبکارانه جواب می دهید که امکان ندارد و نظارت کامل وجود دارد و ....

آیا نظارت کامل شما نتیجه اش گرانی در شهرستان است؟؟ سیستم نظارتی شما بر بازار چگونه است؟؟ اخیرا ارزان فروشی ای که راه انداخته بودند بسته شد اما برای گرانفروشی چاره ای اندیشیده نشد.

مردم شهرستان خواستار رسیدگی هرچه سریعتر شما نسبت به قیمت بازار هستیم و از شما به عنوان مسئول در یک اداره که نبض بازار در دستان شماست جواب میخواهیم.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار