دومین جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان بندرگز با حضور فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش کناره، علی اصغر میرزایی میرزایی فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی سواحل شهرستان ضمن تسلیت سالروز شهادت جانگذار حضرت علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و بهره مندی از فیوضات لیالی قدر با اشاره به بحث ساماندهی سواحل گفت : ستاد ساماندهی سواحل ، ستاد مهمی است که دو مطلب در آن مستتر بوده و از مسائل مهم کشوری و استانی است که باید به آن پرداخته شود.

وی بحث شنا و استفاده از برنامه های مربوط به وضعیت شناگری از سواحل را بیان کرد و افزود : سواحل شهرستان با توجه به عمق و شدت موج کم ، غرق شدگی شرایط خیلی بهتری از سواحل استانهای شمالی را دارد هرچند پسروی آب خلیج مشکلاتی را ایجاد می نماید .

میرزایی نعمت برخورداری از سواحل را یکی از موهبت های الهی برای استان و شهرستان قلمداد کرد و بر لزوم برنامه ریزی جهت استفاده از ظرفیت های موجود تاکید و خواستار برنامه ریزی و رفع نواقص و مشکلات از طریق دستگاه های عضو براساس وظایف ذاتی در جهت تکریم و ارایه خدمات مطلوب به هموطنان مسافر و گردشگر شد .

میرزایی در ادامه مسائل فرهنگی و اخلاقی را بسیار حائز اهمیت خواند و برضرورت انجام فعالیتهای فرهنگی و تبلیغاتی در سواحل از قبیل برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف و اقتصاد مقاومتی و... تاکید داشت.

وی افزود : در زمینه کار فرهنگی باید خیلی کار شود همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند : دشمن در صحنه های مختلف می خواهد ورود پیدا کند نمونه اش تحریمهای اقتصادی که با اقتصاد مقاومتی می توان توطئه دشمن را خنثی کرد و براساس راهبردهای مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی می توان به نقطه ای رسید که ابتکار عمل در دست خودمان باشد.

1497705007 photo 2017-06-17 14-48-02

1497705036 photo 2017-06-17 14-49-00

/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار