امام جمعه و بخشدار نوکنده در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در پیامی مشترک از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کردند.

 به گزارش کناره، در متن این پیام آمده است ؛ بیست و نهم اردیبهشت فرا می رسد و میدان افتخاری دیگر برای ملت همیشه پیروز ایران اسلامی فراهم می شود. 

در ادامه این بیانیه آمده است : انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با مشارکت گسترده و حضوری جاودان می تواند پایه های پولادین اراده ملت برای تحقق اهداف والایش را مستحکم تر از همیشه بر احساسی الهی استوار نگه دارد.
این بیانیه می افزاید : اقشار مختلف مردم روز ۲۹ اردیبهشت ، تکلیف سیاسی و عبادی خود را در یکی از باشکوه ترین لحظات تاریخی نشان خواهند داد و برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار ایران اسلامی خواهند افزود.
در این بیانیه تصریح شده است : ۲۹ اردیبهشت نوید بخش فرا رسیدن زمان حضور هوشمندانه زنان و مردان متعهد ایران اسلامی در آزمونی تازه از طریق شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره رییس جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاست.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است : بی تردید اقشار آگاه ایران اسلامی با درک حساسیت شرایط داخلی ، منطقه ای و جهانی ، ۲۹ اردیبهشت را نقطه عطفی در تاریخ سراسر حماسه انقلاب اسلامی و فرصتی برای صعود به قله وفاداری و صیانت از عزت و اقتدار این نظام دانسته و با حضور خود در پای صندوق های رای ، توطئه دشمنان را خنثی و بدخواهان و معاندان را برای همیشه مایوس خواهند کرد.
امام جمعه و بخشدار نوکنده در این بیانیه از درگاه خداوند متعال ، عزت و سربلندی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) را مسئلت کردند.

/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار