رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: تاکنون 10 پرونده تخلف انتخاباتی به دادسراهای استان گلستان ارجاع شده است.

 به گزارش کناره، هادی هاشمیان اظهار کرد: از این تعداد چهار پرونده در بندرگز، سه پرونده در بندرترکمن ، دو پرونده در گالیکش و یک پرونده هم در کلاله به دادسرا ارجاع شد.

وی افزود: بیشتر این پرونده ها مربوط به کارمندانی است که در ساعت اداری با حضور در ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری و نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کار انتخاباتی می کردند.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: پیش از این هم 27 تخلف انتخاباتی در استان گلستان ثبت شده بود که پرونده آنها در حال رسیدگی است.

هاشمیان تصریح کرد: در دادگستری های سراسر استان شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی تشکیل شده و این پرونده ها با قید فوریت و به سرعت رسیدگی می شود.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی به عنوان کسانی که قرار است در شوراهای شهر و روستا برای مردم قانون گذاری کنند، خودشان هم باید در گام نخست به قانون پایبند باشند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان از تشکیل تیم های بازرسی در تمامی حوزه های قضایی استان خبر داد و گفت: این تیم ها علاوه بر نظارت بر تبلیغات نامزدها و هواداران آنها در سطح شهرها و روستاها، فضای مجازی را هم رصد می کنند.

منبع: ایسنا
/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار