مسوول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات بخش نوکنده در یادداشتی آورده است ؛ روابط عمومی های دستگاه های اجرایی باید در راستای خلق حماسه بزرگ اردیبهشت ماه و رضایتمندی عموم مردم تلاش کنند.

 به گزارش کناره، "مجمد ابراهیم شربتی" در یادداشت خود آورده است: حماسه بیست و نهم اردیبهشت ۹۶ ، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از برنامه های بسیار مهم در سال جاری است و روابط عمومی ها باید در این ایام در راستای مشارکت همه جانبه مردم و ترغیب آنان به حضور در صحنه ، فعالیت چشمگیر داشته باشند.

هرچند اردیبهشت امسال نقطه امید دشمنان برای شکست نظام اسلامی است اما ملت ایران تاکنون نشان داده اند که در برابر هرگونه توطئه ، تحریم و فشارهای سیاسی و اقتصادی همچون سد محکم ایستادگی کرده اند و اردیبهشت امسال نیز حضوری پرصلابت خواهند داشت تا دشمن بیش از گذشته دچار درماندگی شود.
روابط عمومی های دستگاه های اجرایی نیز باید در راستای خلق حماسه بزرگ انتخابات ۹۶ ، حفظ سرمایه های اصلی نظام و رضایتمندی مردم تلاش کنند و بسترسازی خدمت را به نحوی فراهم کنند که مردم از آن رضایت داشته باشند.
روابط عمومی ها به عنوان دستگاه اطلاع رسانی باید با برنامه ریزی مناسب و در چارچوب قانون ، شور را در مردم برای حضور گسترده در حماسه سیاسی امسال ایجاد کنند.
در انتخابات امسال باید تمام توان خود را بکاربگیریم تا مقابل جنگ تمام عیار دشمن دچارچالش ضعف نشویم و باردیگر توطئه های آنان را با حضور گسترده خنثی کنیم.
داشتن بصیرت بالا ، همدلی ، وحدت و دشمن شناسی ، از مهم ترین مولفه های لازم برای خلق حماسه سیاسی است که باید با در نظر گرفتن این مسائل وارد عرصه انتخابات شویم و مردم ما بارها ثابت نموده اند که در این زمینه همواره پیشتاز بوده اند.

/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار