بخشدار نوکنده از شوراهای اسلامی به عنوان ارکان مهم در تصمیم گیری های اداره کشور یاد کرد و گفت : این نهاد مردمی در عمران و آبادنی شهر و روستا نقش بسزایی دارد.

 "سعید هراتی" در گفت و گوی خبری با گرامیداشت روز ۹ اردیبهشت به عنوان روز شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود : شوراهای شهر و روستا نهادهای محلی منتخب مردم هستند و به موازات این انتخاب‌ها توسعه و مدیریت شهری و روستایی صورت می‌گیرد. 

وی ، توسعه را مستلزم مشارکت مردم عنوان کرد و افزود : نظارت ، برنامه‌ریزی و کنترل عمل شوراها نیز باید با حضور مردم صورت گیرد.
این مسوول اظهار داشت : حرکت به سوی نظام شورایی در روند توسعه و سازندگی کشور تاثیر بسزایی دارد و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در جهت توسعه شهرها و روستاها تلاش کنند.
بخشدار نوکنده ادامه داد : تعامل منطقی شورا با دستگاههای اجرایی و مردم و اطلاع رسانی بهنگام در خصوص مشکلات و جذب نظرات و مشارکت مردم در آبادانی منطقه ای را از مهمترین وظایفی دانست که باید در دایره توجه شوراها قرار گیرد.
هراتی خاطرنشان کرد : چنانچه شوراها خواسته مردم را پیگیری کنند و مدیران نیز برای تحقق خواسته‌های مردم تلاش کنند فاصله‌ای بین شورا ، مردم و مسوولان وجود نخواهد داشت.

/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار