بمناسبت هفته سلامت ، نمايشگاه دستاوردهای سلامت با حضور علی اصغر میرزایی فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان و اقشار مختلف مردم در محل مسجد محمدیه بندرگز افتتاح و در معرض بازدید عموم قرار گرفت .

 به گزارش کناره، فرماندار شهرستان بندرگز در مراسم افتتاح نمایشگاه گفت: سلامتی و تندرستی بسیار پراهمیت است و هفته سلامت فرصت مناسبي براي تبيين اهميت و جايگاه مهم و موثر سلامت فردی و اجتماعی است .

وی گفت: یکی از راههای ارتقاي سلامت ، فرهنگ سازي اصلاح روش‌هاي زندگي است.

علی اصغر میرزایی افزود : همه باید در جهت تندرستی تلاش و با تدوین برنامه و راهکارهای لازم در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه و کاهش آسیبهای اجتماعی گام برداریم .

وی همچنین دسترسی به سلامتی و ارتقای سطح سلامت جامعه را در گرو تلاش همه ی ارگان ها دانست و بر نقش فزاینده ی بهداشت و درمان به عنوان مسئولان سلامتی جامعه تاکید کرد .

گفتنی است : این نمایشگاه دارای 36 غرفه و مشتمل بر 3 بخش است که 17 غرفه مربوط به حوزه های فنی شبکه بهداشت ودرمان و 4 غرفه راکارخانجات تولید مواد غذایی و مابقی را دستگاههای حامیان سلامت شامل ادارات و ارگانها که هر کدام غرفه های مربوط به خود را دایر و در معرض دید عموم قرارمی دهند .
لازم به ذکر است : این نمایشگاه بمدت 5 روز از تاریخ 2 الی 6 اردیبهشت ماه ، صبح ها ساعت 9 تا 13 و بعد از ظهر ها 16 تا 19 پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

 

AWT IMAGE
 
AWT IMAGE
 
AWT IMAGE

 AWT IMAGE

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار