همزمان با دومین روز از هفته ی سلامت زنگ سلامت در مدارس شهرستان بندرگز و به صورت نمادین در مدرسه توحید این شهرستان با حضور مسئولان شهرستانی طنین انداز شد .

 به گزارش کناره، حیدری معاون فرماندار بندرگز در این مراسم در خصوص اهمیت سلامتی و لزوم توجه افراد به وضعیت سلامتی خود برای دانش آموزان صحبت کرد .

حیدری با اشاره به احادیث و روایات مبنی بر اینکه دو نعمت همواره مورد غفلت واقع می شوند گفت:  این دو نعمت همان سلامتی و امنیت هستند که تا افراد به بیماری و نا امنی مبتلا نشوند اهمیت مسئله را درک نمی کنند .

معاون فرماندار بندرگز گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات مشارکت فعال اجتماع در انتخابات ضرورت دارد.

در ادامه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرگز گفت: دانش آموزان پل های ارتباطی بین خانه و مدرسه هستند و می توانند مطالبی را که در مورد موضوعات بهداشتی کسب میکنند به خانواده و دوستان انتقال داده و نقش مهمی را در سلامت خانواده و جامعه ایفا کنند .

دکتر شهرام صابری همچنین با اشاره به شعار سازمان جهانی بهداشت « بیا در مورد افسردگی حرف بزنیم »  گفت : بیماری افسردگی قابل درمان بوده اما باید از متخصصان این امر در درمان بیماری کمک گرفت .

وی  اضافه کرد : کارشناسان سلامت روان مرکز بهداشت در تمام مراکز بهداشتی درمانی آماده ارائه ی خدمات به مراجعین می باشند .

 گفتنی است این مراسم با برنامه های دیگری نظیر اجرای مسابقات متنوع، قرائت سرود و مقاله، ‌اجرای نمایش با موضوع افسردگی و اهدای جوایز به پایان رسید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار