فعال رسانه ای غرب استان گلستان به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام علی (ع) و روز پدر در یادداشتی آورده است؛ علی (ع) نشانه خداوند است برای بشر تا بدانند بنده نمونه خداوند کیست تا از او پیروی کند و رستگار شود.

 به گزارش کناره؛ "محمدابراهیم شربتی" فعال رسانه ای غرب گلستان در یادداشتی به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام علی (ع) و روز پدر آورده است؛

امروز زمین توان آن را نداشت که میزبان مردی باشد از تبار پاکان ؛ پس خداوند خانه خود را برای ورود حضرتش دستور داد تا خود را آماده کند ، قرار است مردی به این جهان بیاید تا بندگان دریابند خداوند بزرگ چگونه بنده هایی را می پسندد.
از همان زمان که وارد این دنیا شد لحظه ای آسوده نگشت تا بتواند آنچه باری تعالی بر عهده وی گذاشته به انجام رساند و سرانجام هم شیاطین زمینی که دنیای خاکی را مال خود می پنداشتند ؛ نتواستند مردی از جنس معصومیت را تحمل کنند و سرانجام او به پیش معبودش بازگشت.
او مأموریت داشت تا خدا را به بشر بشناساند و به سوی معبودش بازگردد و در آرامش ابدی قرار گیرد تا در صحرای محشر مقیاس سنجشی باشد و البته شفیع پیروان راستینش.
"شربتی" در ادامه یادداشت خود آورده است؛ هر آنچه از علی(ع) بگویی ؛ قطره ای است در برابر دریای بیکران هستی ؛ سخت است از علی سرودن و علی گفتن ، زبال الکن است و دل پیشرو ؛ اما دل زبان گویا ندارد و باید سوز دل به باد صبا سپرد به امید آنکه برسد به دستش همه آن پیام ها...
اما علی(ع) پدر است ، برای تمام یتیمان عالم سرپناه است ؛ امروز تبریک هاست که به سوی پدرها روانه می شود و اشک ها است که از چشم یتیمان برای نبود پدر سرازیر ، اما یاد علی(ع) هم هنوز جریان دارد تا مرهمی باشد بر دل آن ها.
شب های تاریک کوفه خورشیدی داشت که بر یتیمان می تابید و غم بی پدری را تسکین می داد امروز هم اگر نیست حرم نوازش هایش بر سر یتیمان هنوز ادامه دارد و هنوز آرامش بخش دل هاست.

میلاد باسعادت امام علی (ع) و روز پدر گرامی باد.

نتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار