نمایشگاه آثار نقاشیخط  استاد علی حسن‌پور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز برپا شد .

به گزارش کناره ، نمایشگاه آثار نقاشیخط و خوشنویسی علی حسن‌پور مدرس خوشنویسی دانشگاه آزاد بندرگز و منتخب بیست و یکمین جشنواره کشوری هنر وادبیات دینی با حضور مسئولان دانشگاه در واحد بندرگز راه‌اندازی شد.

در این نمایشگاه بیش از 40 اثر از استاد حسن پور در این نمایشگاه که به مدت یک هفته در واحد برپاست در معرض دید دانشگاهیان قرار گرفته است.

حسن‌پور فارغ‌التحصیل رشته گرافیک، مدرس انجمن خوشنویسان ایران و مسئول انجمن خوشنویسان شعبه بندرگز است، او از سال 75 در همه نمایشگاه‌های گروهی انجمن خوشنویسان گرگان شرکت داشته و سایر نمایشگاه‌های گروهی او در عشق آباد ترکمنستان، فرهنگسرای بهمن و نگارخانه ساقی در تهران برگزار شده است.

این هنرمند گلستانی در سال جاری چندین نمایشگاه انفرادی با عنوان‌های سیاه مشق و آرام جان (بندرگز)، مشق عشق (فرهنگسرای اشراق تهران)، نقش خیال (نگارخانه هفت خوان یزد)، لحظه دیدار ( نگارخانه کاپری گرگان ) و واحدهای بندرگز و واحد فیروزکوه برگزار کرده است.

نمایشگاه آثار خوشنویسی و نقاشیخط وی تا 16 آبان در واحد بندرگز برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان هفته از ساعت 9 تا 17 از آن بازدید کنند.

 

namayeshgah78665433 1

namayeshgah78665433 1

namayeshgah78665433 1

 

مطالب مرتبط:

برپایی نمایشگاه نقاشیخط و بداهه های عاشورایی هنرمند گلستانی در تهران+ تصاویر

نمایشگاه نقاشی رنگ و روغن در بندرگز افتتاح شد+تصاویر

تصاویر/ خودروهای زرهی نمایشگاه تجهیزات پلیس

بزرگترین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی غرب گلستان افتتاح شد+ تصاویر

نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان دختر /تصاویر

نمایشگاه اینستالیشن " پنبه زاری " نمایشی از مرگ بیگناهانه پنبه زاران

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار