فرماندار شهرستان بندرگز گفت: امنیت به عنوان یکی از مولفه‎های مهم زیرساختی توسعه، گذرگاه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

 به گزارش کناره ،علی‌اصغر میرزایی ظهر دیروز در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی در هفته گرامیداشت نیروی انتظامی شهرستان بندرگز اظهار کرد: اقتصاد پویا در گرو سرمایه‎گذاری و جذب سرمایه‎گذارانی است که به تولید سرمایه در منطقه علاقه‎مند هستند و وجود امنیت این مهم را تسهیل می‎کند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود امنیت می‎توان چشم‎اندازی روشن را در آینده منطقه مشاهده کرد و بدون شک نیروی انتظامی موثرترین دستگاه در ایجاد و دوام این شاخصه مهم توسعه است.

میرزایی ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی علاوه بر افزایش اشتغال منجر به کاهش جرایم و بزهکاری در جامعه می‎شود و آن زمان است که می‎توان اثربخشی ایجاد امنیت را در جامعه به وضوح احساس کرد.

وی با تاکید بر اهمیت اقتدار حاکم در ساختار سازمانی نیروی انتظامی تصریح کرد: این نهاد انتظامی و امنیتی باید رفتاری صمیمانه توام با احترام داشته باشد اما در مقابل اغتشاش‎گران و  اخلال‎گران امنیت، اقتدار لازم را به خرج دهد.

رئیس شورای تامین شهرستان بندرگز ادامه داد: این نیرو در ماموریت‎های محوله با حضور قدرتمند خود در مقابل افراد قانون‎گریز و قانون‎شکن می‎تواند ضمن برخورد با عوامل ناامنی، آرامش را برای منطقه به ارمغان بیاورد.

*بازتاب مثبت عملکرد نیروی انتظامی بر مردم

میرزایی تاکید کرد: برخورد نیروی انتظامی تنها برخورد فیزیکی و رو در رو نیست بلکه اقدامات پیشگیرانه و خنثی کردن عوامل ناامنی و آمادگی در برابر مسائل به عنوان اولویت باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی به تمامی اعضای پرتلاش این نهاد انقلابی اضافه کرد: از ویژگی‎های مهم ماموران نیروی انتظامی آن است که با وجود امکانات اندک بیشترین و بهترین نتیجه را کسب کرده‎اند.

میرزایی اذعان کرد: فداکاری و ایثارگری این نهاد ارزشمند انقلابی در جامعه بازتاب مثبتی داشته و همه مردم شاهد و ناظر هستند که آنان در حفاظت و حراست مرزها تا امنیت داخلی چه خدماتی را از خود بروز داده‎اند.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد امنیت در شهرستان بندرگز افزود: نیروی انتظامی از ارکان مهم شورای تامین شهرستان است و می‎تواند با تقویت شاخصه‎های امنیت در شهرستان در روند توسعه این شهرستان در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نقش اساسی داشته باشد.

 میرزایی یادآور شد: بر اساس فرمایشات مقام عظمای ولایت، وظیفه اصلی نیروی انتظامی مبارزه با فساد، اغتشاشگری، بی‎نظمی، قاچاق، دزدی، ناامنی و مواد مخدر و غیره است و باید تمامی فعالیت خود را بر این موضوعات متمرکز سازد.

گفتنی است در این دیدار «سرهنگ خرمی»، فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز، گزارشی از اقدامات انجام گرفته نیروی انتظامی این شهرستان را طی سال‎ گذشته و شش‎ماهه اول سال جاری ارائه کرد./فارس

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار