رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز از درخشش هنرمندان بندرگزی در جشنواره موسیقی جوان استان خبر داد.

به گزارش کناره،  لیلا هزارجریبی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز با عنوان این خبر افزود: این جشنواره با هدف ایجاد روحیه و حس رقابت سالم در بین هنرمندان موسیقی استان برگزار شد که تعداد بیشماری از هنرمندان جوان موسیقی استان در رشته های مختلف موسیقی شرکت کردند.

هزارجریبی گفت : هنرمندان جوان بندرگزی با رای هیات داوران در این جشنواره رتبه های برتر و اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

هزارجریبی خاطر نشان کرد: در بخش تکنوازی گیتار فلامنکو نفر اول وحید رجبی، نفر دوم مشترک آقایان عرفان احمدی و سعید صابرنیا، در تکنوازی سنتور نفر اول مرتضی احمدی و در گروه نوازی گروه برتر جشنواره گروه توماتیتو بندرگز به سرپرستی سعید صابرنیا و از گروه زریاب بندرگز به سرپرستی عرفان احمدی نیز تقدیر در این جشنواره تقدیر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز در خاتمه یادآور شد: پیش از این عرفان احمدی در جشنواره موسیقی کاسپین کشوری در تکنوازی گیتار فلامنکو مقام سوم کشور را کسب کرده بود .

گفتنی است جشنواره موسیقی جوان گلستان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی استان گلستان به مدت پنج روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار