نماینده غرب گلستان در مجلس گفت : ریشه حقوق های نامتعارف مربوط به دو یا سه سال اخیر نیست و باید آن را در گذشته جستجو کرد.

 به گزارش کناره، رامین نورمحمدقلی پور نماینده غرب استان اظهار کرد: عده ای اندک و معدود با اطلاع از این خلاءهای قانونی مبادرت به سوء استفاده از اعتماد مردم و اموال بیت المال کرده و عملکرد مدیران خدوم دولت و نظام را خدشه دار کردند.

وی با بیان اینکه ریشه حقوق های نامتعارف مربوط به دو یا سه سال اخیر نیست و باید آن را در گذشته جستجو کرد؛ بیان کرد: دولت از اولین روزهای آگاه شدن از موضوع برخورد جدی با خاطیان را در دستور کار قرار داد و به توفیقاتی هم دست یافت.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس همگام و همراه با دولت به جد پیگیر حل دائمی و برطرف کردن نقاط ضعف قانون در این زمینه است که تداوم این همکاری دو جانبه می تواند موجب پایان یافتن کامل و همیشگی این موضوع باشد.

نورمحمدقلی پور ادامه داد: بخشی از مراحل اصلاح قانون بر عهده مجلس است که نمایندگان به صورت جدی و کامل برای همراهی با دولت در این زمینه آماده اند.

وی گفت: ممکن است دولت و مجلس در چگونگی برخورد با این موضوع و راه حل های انجام آن دارای نظرات متفاوتی باشند اما در رسیدن به نتیجه قطعی در ریشه کردن سوء استفاده ها اتفاق نظر دارند.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید پذیرفت که اصلاح این رویه غلط و اشتباه در کشور نیاز به زمان بیشتری دارد و نمی توان از میان بردن کامل آن را در مدت زمانی کوتاه انتظار داشت.

نورمحمدقلی پور افزود: بازنگری در مقررات برخی سازمان ها و اصلاح ساختارها و قوانین از جمله ملزومات اساسی ریشه کنی کامل برداشت های کلان از اموال بیت المال به بهانه دریافت حقوق است.

 

منبع:ایرنا

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار