امام جمعه شهرستان بندرگز با بیان اینکه هزینه جاری دولت یازدهم طی دو سال اول با دولت هشت ساله احمدی‎نژاد برابری می‎کند، گفت: تنها عملکرد این دولت بزک برجام است.

 

به گزارش پایگاه 598، حجت‎الاسلام سیدمصطفی محمدی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: اینکه دولت یازدهم مردم را نمی‎بینند جای شگفتی ندارد عملکرد دولت نشان می‎دهد مردم در این دولت جایگاهی ندارند.

وی با اشاره به اینکه پول آب، برق، گاز و امتیازات در این دولت چند برابر افزایش یافت، تصریح کرد: پول بنزینی که ما الان می‎خریم در این دولت بیش از دو برابر شد و از 400 تومان به هزار تومان رسید اما میزان یارانه‎ها همان 45 هزار تومان است که این میزان یارانه با توجه به روند تورمی قیمت‎ها از دولت احمدی‌نژاد تا دولت روحانی تغییری نکرده است.

* وقتی اشرافیت در زندگی دولتمردان بیاید مردم فراموش می‎شوند

امام جمعه شهرستان بندرگز افزود: میزان یارانه با توجه به روند افزایشی قیمت‎ها باید حدود 150 هزار تومان شود اما همان 45 هزار تومان را دولت به مردم می‎دهد لذا اینها نشان می‎دهد که دولت برای مردم نیست و برای خودش است.

محمدی بیان کرد: هزینه جاری دولت نشان می‎دهد که نه تنها یکسری از مدیران حقوق نجومی می‎گیرند بلکه افراد دیگری هم هستند که از این درآمدهای هنگفت بی‎بهره نبوده و حقوق نجومی دریافت می‎کنند اما هنوز جایی درز نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: هزینه جاری دولت یازدهم طی دو سال اول با دولت هشت ساله احمدی‎نژاد برابری می‎کند رئیس‎جمهوری که برای استخر خودش میلیاردها هزینه می‎کند؛ برای دفتر کارش هزینه میلیاردی می‎تراشد نشان می‎دهد این دولت نمی‎تواند به فکر مردم باشد وقتی اشرافیت در دولت و در زندگی دولتمردان بیاید در حقیقت مردم فراموش می‎شوند.

* دولت در زمینه برخورد با فساد حرف زیاد می‎زند ولی برخوردی انجام نمی‎گیرد

امام جمعه شهرستان بندرگز افزود: توکلی عضو برنامه و بودجه مجلس در سخنانی اعلام کرده بود که برخی مدیران 37 میلیون تومان حقوق می‎گیرند در شرایطی که برخی مردم با 500 هزار تومان حقوق ماهانه امرار معاش می‎کنند این تفاوت‎های آشکار مغایر با عدالت اسلامی است.

محمدی گفت: این دولت در زمینه برخورد با فساد حرف زیاد می‎زند اما در عمل اتفاقی نمی‎افتد آنها فقط خط و حزب و جناح خود را می‎بینند و اگر جریان فکری خودشان فسادی انجام دهند برخوردی انجام نمی‎گیرد.

وی افزود: چطور خانم خالقی که به لحاظ قانونی صلاحیت لازم را ندارد اصرار دارند که به مجلس برود، حضور چنین شخصی که باید از ارزش‎ها صیانت کند اما خودش ارزش‎ها را زیرپا می‎گذارد چطور برایش دعوتنامه می‎فرستند که به مجلس برود این خانم که جایگاهی در خانه ملت ندارد

* تمام فسادها باید از دولت ریشه‎کن شود

امام جمعه شهرستان بندرگز اظهار کرد: موضوع دیگری که مطرح است اینکه چطور از فتنه و فتنه‎گران دفاع می‎شود چرا آقای روحانی با فتنه‎گرانی که در بدنه دولت وجود دارند مقابله نمی‎کند اینها خودش نوعی فساد است، اگر دولت می‎خواهد با فساد مقابله کند نباید حزب و جناح را ملاک عمل بداند و بگوید چون از جناح من است پس مقابله و برخورد لازم نیست.

محمدی با تاکید بر اینکه تمام فسادها اعم از اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی باید از دولت ریشه‎کن شود، گفت: دولت باید از خودش شروع کند این که ادعا شود اما عملی صورت نگیرد اعتماد مردم را خدشه‎دار می‎کند.

وی بیان کرد: مگر درآمدهایی که دولت دارد غیر از بیت‎المال است، شهرداری مگر از دولت ارتزاق می‎کند این نهاد از ناحیه مردم درآمدهایی را دریافت کرده اما باید رعایت قانون را اصل بداند شهرداری نمی‎تواند بگوید چون از دولت درآمد نمی‎گیرم پس هرطور که می‎خواهم باید از منابع بیت‎المال استفاده کنم این که اصلا درست نیست.

* جایگزینی قائم مقام به جای رئیس مستعفی بیمه مرکزی وضعیت را بدتر می‎کند

امام جمعه شهرستان بندرگز با تاکید بر اینکه عدالت اجتماعی باید رعایت شود، گفت: این نظام برای مردم است و رعایت بیت‎المال جزو حقوق مردم محسوب می‎شود.

محمدی در خصوص افشاگری رسانه‎ها درباره حقوق نجومی برخی مدیران و استعفای رئیس بیمه مرکزی گفت: اینها نگفتند ما به خاطر فساد استعفا کردیم بلکه به خاطر اینکه مطلب بیرون درز کرده از سمت خودشان استعفا کردند.

وی بیان کرد: اینکه رئیس بیمه مرکزی رفته و قائم مقام ایشان جایگزین شده است که وضعیت بدتر می‎شود چراکه ایشان نیز دریافت‎کننده حقوق نجومی بوده و حتما همان روند قبلی را ادامه می‎دهد.

* دولت و آقای هاشمی چرا دستاوردهای برجام را به مردم واضح و شفاف نمی‎گویند

امام جمعه شهرستان بندرگز خواستار حکم نفصال از خدمت حقوق‎بگیران نجومی را خواستار شد و گفت: باید حکم انفصال از خدمت برای این افراد صادر کرد نه اینکه حقوق نجومی هم بگیرند و فقط مدیریت‎ها جابه‎جا شود.

محمدی گفت: آقای هاشمی معتقد هستند دست متخصصین باز شده و درب دانشگاه‎ها به روی ایران باز؛ پس چرا ما اخراج دانشجویان را در نروژ و یکسری جاهای دیگر شاهد هستیم؟ چرا آزادیِ رفت و آمد در این کشورها برای ایران نیست؟ چرا حتی عربستان به ما اجازه نمی‎دهد که وارد این کشور شویم؟ چرا آمریکا از کشورهایی که داخل ایران می‎شوند از ورود این کشورها به آمریکا ممانعت می‎کند یا تحریم را اعمال می‎کند؟ اینها دارند خودشان را گول می‎زنند تنها چیزی که در این دولت دارند همین برجام است باید آن را بزک کنند و تحویل مردم دهند.

وی افزود: دولت و آقای هاشمی چرا دستاوردهای برجام را به مردم واضح و شفاف نمی‎گویند اینکه بگوییم برجام آفتاب تابان است یا فتح‎الفتوح است اینها را که دستاورد نمی‎گویند بنده فکر می‎کنم اینها شرمنده مردم هستند که اینگونه حرف می‎زنند و باید شرمنده مردم باشند.

* دولت برجام را بزک کرده است

امام جمعه شهرستان بندرگز بیان کرد: وقتی مقام معظم رهبری می‎فرمایند که این خسارت محض است یعنی عمق مطلب، بعدها مشخص می‎شود که ما در قبال برجام چه ضررهایی کردیم معظم‎له بدون کارشناسی که این مطالب را مطرح نمی‎کنند.

محمدی افزود: اینها در دورانی گفتند که در زمان دولت خاتمی آن موقع که روحانی در بحث امنیت ملی و مذاکره‎کننده بود ما نزدیک شدیم به پلمپ کردن و از بین بردن تاسیسات هسته‎ای ایران ولی مقداری اهمال کردیم تا اینکه احمدی‎نژاد آمد و با روی کار آمدن دولت‎های نهم و دهم دیگر مسئله هسته‎ای قابل از بین بردن نبود تا اینکه روحانی رئیس دولت یازدهم شد.

وی گفت: روی کار آمدن دولت یازدهم یعنی از بین بردن هسته‎ای ایران که این موضوع را اسرائیل و آمریکا نیز گفته بودند پس چرا باید دولت برجام را اینگونه بزک کنند.

منبع:598

دیدگاه‌ها   

+1 #1 کرامت انسانی 1395-02-26 17:32
یک حرف درست بالاخره زدی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار