دودانگی مدیر آموزش و پرورش بندرگز به مناسبت فرارسیدن هفته شوراها ( 24 الی 30 دی ماه ) طی گزارشی به بیان عملکرد آموزش و پرورش شهرستان پرداخت .

 

به گزارش کناره، دودانگی مدیر آموزش و پرورش بندرگز به مناسبت فرارسیدن هفته شوراها ( 24 الی 30 دی ماه ) طی گزارشی به بیان عملکرد آموزش و پرورش شهرستان پرداخت .

مدیر آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت هفته شوراهای اموزش و پرورش اهداف این شوراها را چنین بیان کرد : 1- تحقق مشارکتهای مردم 2- نظارات مردم برآموزش و پرورش 3- شناسایی فرصت ها، منابع ، محدودیت ها ونارسائی ها 4- تسهیل دراموراجرایی آموزش و پرورش .

دودانگی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان و رئیس شورای آموزش و پرورش و اعضای گرانقدر این شورا ، برخی از فعالیتهای مهم و شاخص مدیریت آموزش و پرورش در سال 1394 را چنین عنوان نمود :

- ساخت و بهره برداری از پروژه 6 کلاسه مدرسه شهید زحمتکش گز شرقی از محل طرح برکت .

- آغاز به کار پروژه ساخت دبیرستان دخترانه 8 کلاسه گز غربی ( خیری ) .

- آغاز به کار پروژه ساخت کانون فرهنگی و تربیتی شهید باهنر .

- برگزاری همایش متمرکز استانی عفاف و حجاب شهرستانهای غرب استان با حضور معاون پرورشی اداره کل و مسئولین شهرستان و 1300 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان .

- دعوت از مدیرکل آموزش و پرورش و معاونین آموزشی و پرورشی اداره کل در جلسات و همایش های شهرستان .

- برگزاری مستمر جلسات آموزش خانواده و والدین دانش آموزان با حضور کارشناسان استانی و شهرستانی .

- افتتاح و آغاز به کار مرکز مشاوره همراز آموزش و پرورش .

- راه اندازی مجدد و آغاز فعالیت مرکز داراقرآن دکتر طباطبایی و اختصاص فضایی مجزا به آن .

- خرید و توزیع وسایل ورزشی بین کلیه مدارس شهرستان به مبلغ 26 میلیون تومان از اعتبارات استانی و شهرستانی .

- اجرای طرح مدام ( مدیریت یک روز مدرسه توسط دانش آموزان ) ، موج انگیزش علمی و المپیاد پیشرفت تحصیلی و انواع جشنواره ها در مدارس .

- اجرای موفق افتتاحییه مرحله دوم المپیاد ورزشی درون مدرسه در تمام مدارس شهرستان .

- برگزاری المپیاد فرهنگی ، هنری و قرآن و عترت در مدارس شهر بندرگز .

مدیرآموزش و پرورش در ادامه خاط نشان کرد در مدارس نیز شورای مدرسه ، شورای دانش آموزی ، شورای معلمان ، انجمن اولیاء و مربیان به عنوان ارکان مهم مدرسه در حال فعالیت می باشند .

دودانگی در خاتمه از صاحب نظران و دلسوزان و فرهنگیان شریف و عموم مردم خواست نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را در راستای کمک به پیشبرد اهداف آموزش و پرورش شهرستان به این مدیریت اعلام فرمایند . 

 

 
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار