جمعی از کشتی گیران شهرستان بندرگز در اعتراض به وضعیت هیئت کشتی شهرستان در اداره ورزش و جوانان بندرگز جمع شدند.

به گزارش کناره ، صبح دیروز جمعی از کشتی گیران شهرستان بندرگز در اعتراض به وضعیت کشتی این شهرستان در اداره ورزش و جوانان بندرگز  تجمع کردند.

این افراد از طرز برخورد هیئت کشتی بندرگز با برخی کشتی گیران اعتراض داشته و عملکرد هیئت کشتی شهرستان را ضعیف عنوان کردند و معتقد بودند ورزش کشتی در این شهرستان در حال افول است.

شهرستان بندرگز و شهر نوکنده  از گذشته مهد کشتیگران و پهلوانان کشور و جهان بوده است ودر رشته کشتی حرفی برای گفتن دارد، کمتر دیده شده که در مسابقات کشوری و جهانی کشتی گیری از این شهرستان حضور نداشته باشد و می توان گفت این شهرستان پایتخت کشتی ایران است.

 

 

koshti39467851

koshti39467852

دیدگاه‌ها   

+1 #4 رضا 1394-11-02 10:18
بخاطرعلاقه ای که به ورزش کشتی دارم پیگیر بعضی از مسائل آن هم هستم . منظورم از این حرفها این نیست که ورزشکارها را رها کنیم منظورم اینه ،هرکاری راهی داره . با پیگیریهایی که کردم اعتراض ایشان برای گرفتن حق وحقوق مالی نبود بلکه ایشان خودش جدا از همه می دونه و با دوستان خودش به دنبال برهم زدن نظم و انضباط کشتی . ایشان باید بهترین شغل ، درامد وامکانات رو داشته باشه . ولی این مسائل با رعایت ضوابط وقوانین یک مجموعه متفاوته. دوپینگ هم امرناشایسته که قهرمانانی که تو این مسائل گرفتار شدن ، قهرمانیهاشون زودگذر بود کشتی گیرانی مانند پورعلیجانی ، علی اکبری و ... . درهرحال امیدوارم ورزش کشتی بندرگز به ساحل ارامش برسه و همه شما به دنبال اعتلای ورزش شهرتون باشید
نقل قول کردن
+4 #3 مهندس برق 1394-10-30 14:39
[quote name="رضا"]سلام. اشتباه نکنید اتفاقا این اقایی که می بینید یکی ازافرادی که دنبال سهم خواهی . ایشان از کشتی گیرانی که دوسال بخاطردوپینگ محروم بود.
دوپینگی و غیر دوپینگی بودن این آقا رو نمیدونم ولی اگه به تیر روزنامه های ورزشی چند سال پیش نگاهی بیاندازیم از این آقا به عنوان پدیده ی نو ظهور کشتی یاد شده است .
اگر این آقا دنبال سهم خواهی هستش اگه شرعا و قانونا حقشه باید بهش بدن .
چرا باید همیشه به فوتبالیست ها بها بدیم برای کشتی گیر هامون هم ارزش قائل بشیم ...
مگه از کشور اذربایجان که داره میلیاردی روی کشتی گیر هاشون که بعضا تعدادی هم ایرانی هستن هزینه میکنن کمتریم ...
یعنی توی این سیستم هر کی اعتراض کنه دوپینگی هستش و آدم مورد داریه ...
چرا نباید به بعضی ها فرصت بدیم تا خودشو نشون بدن یا دوباره بیان واسه شکوفایی خودشون و کشورشون ....

یعنی طبق فرمایش شما هر پدیده ای که مورد دار بود باید کلا بیخیالش بشیم

پس تکلیف کشتی ما چی میشه مسئول محترم ...
نقل قول کردن
-4 #2 رضا 1394-10-29 18:38
سلام. اشتباه نکنید اتفاقا این اقایی که می بینید یکی ازافرادی که دنبال سهم خواهی . ایشان از کشتی گیرانی که دوسال بخاطردوپینگ محروم بود. اخرین جرم ایشان درگیری و نزاع بود. حالا که یکی دنبال نظم وانضباط و درمقابل خواسته های این افراد مقاومت می کنه نباید موضوع را وارونه جلوه داد. امیدوارم سایت کناره که از سایت های تحلیلی دراین مباحث هوشمندانه عمل کنه.ازاقای مهندس اولیانی نژاد خواهش مندیم تانسبت به این گونه افراداقدامات لازم را انجام دهند.
نقل قول کردن
-1 #1 مهندس برق 1394-10-29 09:41
زمانیکه بعضی از مسئولین بی کفایت باشند میشود همین ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار