جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی نوکنده با حضور مسوولان مربوطه ، روسای شوراهای اسلامی و دهیاران در بخشداری برگزار شد.

به گزارش کناره ،  سعید هراتی در این جلسه گفت : انقلاب اسلامی ایران کارآمدی خود را به همه جهانیان اثبات کرد لذا دستاوردهای انقلاب را باید بین نسل جوان ترویج داد.بخشدار نوکنده افزود : آشنایی جوانان با مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی مهمترین مسأله است لذا معرفت جوانان باید نسبت به انقلاب و نقش حضرت امام خمینی (ره) و روحانیت بیشتر شود.

وی با بیان اینکه برگزاری جشن های انقلاب باعث آشنایی نسل جوان با انقلاب اسلامی است تصریح کرد : اسلام ستیزی ، استقلال ستیزی و شکنجه از خصوصیات دوره پهلوی است.هراتی ادامه داد: تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران نشان می دهد که امروز افتخارات بسیاری به برکت ظهور انقلاب در کشور به منصه ظهور رسیده است.

بخشدار نوکنده ، دهه فجر را فرصتی برای مرور همه جانبه وقایع انقلاب دانست و اظهار کرد:  روحیه شهادت طلبی دوران دفاع مقدس نشات گرفته از سال ها مبارزات انقلابی است و این سرمایه باید حفظ و تقویت شود.
وی بیان کرد : دهه های پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات قابل توجه و ارزشمندی به مردم ارائه شده که این دستاوردها باید در ایام الله دهه فجر به جامعه اطلاع رسانی شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار