عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی امروز در حاشیه نشست هیئت دولت برخورد عجیبی با یک خبرنگار داشت.

به گزارش کناره، وزیر راه و شهر سازی دولت روحانی این مدت رفتار و حرکاتی دور از شانی داشت که در جلسه امروز هیات دولت هم نمونه ای از رفتارهای وزیر دولت تدبیر و امید دیده شد.

آخوندی یک سال گذشته در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره روابط‌عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در بیان نقطه نظرات خود راجع به خبرنگاران و رسانه ها گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها، پل ارتباطی ما با جامعه هستند و از تمامی همکاران می‌خواهم به این حرفه احترام بگذارند زیرا این حرفه، کانال آزادی کشور است و به گفته مشروطه خواهان در همان زمان رکن چهارم دموکراسی در کشور محسوب می شود. بنابراین احترام به خبرنگار حتی اگر مخالف هم باشد وظیفه ای است که برعهده همگان است.
 

آخوندی تصریح کرد: در ابتدای دوران وزارت خود نیز بارها اعلام کردم که علیه خبرنگاران اقامه دعوا نکنید بلکه سعی کنید با خبرنگاران با زبان رسانه صحبت کنید؛ در عین حال، تلاش کنید حوصله کرده و سعه صدر داشته باشید.

برخورد دور از شان وزیر راه با خانم خبرنگار

همچنین طبق گفته ها وزیر راه وشهرسازی امروز در حاشیه نشست هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه گفته شده ایرباس سوم که به ایران آماده است مرجوعی کشور کلمبیا است، ایا این موضوع صحت دارد و شرایط آن اکنون چگونه است گفت:

مرجوعی یعنی چی، این حرف های عجیبی است. وزیر راه  پس از قطع دوربین نسبت به این سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: خبرنگار باید یک جُو عقل داشته باشد! وزیر راه بعد از این سخنان میکروفن خبرنگار را گرفته و قصد پرت کردن آن را داشت و با لحن فریادگونه گفت: شما حرفه ای نیستید و از خبرنگاری سر در نمیارید برید بابا!

آخوندی: جای نگرانی نیست همه کشته شدگان بیمه هستند

پیش از این هم عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در واکنش به سانحه برخورد دو قطار در محور تبریز - سمنان - مشهد پس از بروز این حادثه در گفت‌وگویی بدون پذیرش مسئولیت وزارت خانه متبوع خود در قبال این حادثه گفته بود که «همه کشته شده‌ها بیمه هستند و نگرانی از این بابت نیست».

وزیر راه: مردم باید بیشتر از حد فعلی پول پارکینگ فرودگاه بپردازند

چندی قبل نیز بازدید عباس آخوندی‌، وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه مهرآباد با حاشیه‌هایی همراه بود.

وی در حین بازدید در پاسخ به اعتراض فردی در خصوص نرخ حدود 200 هزار تومانی تعرفه پارکینگ مهرآباد برای هشت روز گفت:‌ «با تاکسی بیایید چرا با ماشین - خودرو شخصی- می‌آیید. ما وظیفه نداریم برای کسی اینجا هشت روز پارکینگ تهیه کنیم، شما با تاکسی بیایید... باید بیشتر از این هم از شما بگیرند.»

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار