رشید نامداری، ریزعلی دیگری از شهرستان کوهدشت است که جان خود را برای مهار آتش با دست های خالی در خطر انداخت تا سرمایه ی ملی بلوطستان به راحتی دود نشود.

 به گزارش کناره به نقل آسوبان، کهنسال مرد فداکاری که در حین مهار آتش سوزی 2 روز گذشته در مزارع کشاورزی و مراتع مابین روستاهای گراب کوچک و کلسرخ واقع در بخش طرهان شهرستان کوهدشت؛ دچار سوختگی 90 درصد شده، در بیمارستان عشایر خرم آباد به حالت کما رفته است.

رشید نامداری، ریزعلی دیگری از شهرستان کوهدشت است که جان خود را برای مهار آتش با دست های خالی در خطر انداخت تا سرمایه ی ملی بلوطستان به راحتی دود نشود؛ اما استمرار آتش سوزی ها لرستان را به حسرت کشانده و داغدار کرده است.

پدر فداکار کوهدشتی در حین مهار آتش سوزی دچار سوختگی شد

پیش از این در استمرار آتش سوزی ها در شهرستان کوهدشت که با همت نیروهای خودجوش مردمی و امدادگر در منطقه ی باغملک مهار می شود؛ جوانی ۲۳ ساله به نام سعید میرزایی در جدال با امکاناتی در حین مهار آتش از ناحیه ی سر و گردن، دست و پا و صورت دچار سوختگی شدید شده و برای مداوا به بیمارستان امام خمینی کوهدشت و در نهایت به بیمارستان عشایر خرم آباد اعزام می شود.

پدر فداکار کوهدشتی در حین مهار آتش سوزی دچار سوختگی شد

یکی از اقوام این پدر فداکار لرستانی با تأیید خبر به کما رفتن این پدر 65 ساله به خبرنگار آسوبان گفت: رشید نامداری در روز گذشته بر اثر شدت جراحات سوختگی به کما رفته است.

وی، اظهار کرد: طی 2 روز اخیر که این پدر فداکار در بخش مراقبت‌های ویژه ICU بیمارستان عشایر خرم آباد بستری است، به دلیل تشدید سوختگی، ضریب هوشیاری پایین آمده و در حال حاضر رشید نامداری به کما رفته است.

وی بیان داشت: متأسفانه وضعیت جسمانی ریزعلی شهرستان کوهدشت اصلاً خوب نیست.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار