تیم مشترک سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه در دور اول از گروه دوم رقابت نفربرهای زرهی، مقام نخست را کسب کرده است.

 به گزارش کناره، در ادامۀ مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه، دور اول از رقابت‌های گروه دوم رشتۀ حملۀ ساواروف صبح سه‌شنبه در منطقه آلابینوی مسکو برگزار شد.

در گروه دوم از مسابقات حملۀ ساواروف، تیم‌‌ زرهی ایران، ونزوئلا و نیروهای داوطلب ارتش روسیه حضور دارند.

در این دور از مسابقات گروه دوم، تیم زرهی نفربر ایران با اختلاف بسیار بالایی در این گروه موفق شد رتبۀ نخست گروهی را کسب کند. تیم‌های زرهی داوطلبان ارتش روسیه و ونزوئلا نیز رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

تیم ایران با 38 دقیقه و 55 ثانیه به مقام اول رسید و تیم زرهی داوطلبان ارتش روسیه نیز با 55 دقیقه و 14 ثانیه، رتبه دوم این گروه را کسب کرد.

در رقابت‌های «حمله ساواروف» خدمه نفربرها با هدف‌هایی مانند خودروهای زره‌پوش سبک، بالگردهایی که در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند و همچنین موشک‌های ضد‌تانک درگیر می‌شوند. در هر رشته حمله ساواروف، تیم‌ها باید با استفاده از نفربرهای خود، از یک سری موانع شامل مسیرهای آب‌گرفته، تپه‌ها، پل‌ها، خندق‌های ضدتانک، سراشیبی و سربالایی‌های خاکی عبور کنند.

تیم ایران باید در 2 دور دیگر نیز با تیم‌های هم‌گروه خود یعنی ونزوئلا و داوطلبان ارتش روسیه مسابقه بدهد. در گروه نخست نیز تیم‌های روسیه، چین و قزاقستان حضور دارند.

در این مسابقات حاضران شرکت کننده از نفربرهای روسی بی ام پی 2 استفاده می‌کنند. 

این دومین دوره از مسابقات بین‌‎المللی نظامی است که به میزبانی روسیه و قزاقستان و با حضور نظامیانِ 23 کشور برگزار می‎شود.

این مسابقات از 11 مرداد آغاز شده و تا 24 مرداد 1395 ادامه خواهد داشت.

تصاویر زیر را از تیم زرهی ایران در مسابقات بین‌المللی نظامی در روسیه منتشر کرده است: 

مسابقات نظامی روسیه
مسابقات نظامی روسیه
مسابقات نظامی روسیه
مسابقات نظامی روسیه
مسابقات نظامی روسیه
مسابقات نظامی روسیه
مسابقات نظامی روسیه
مسابقات نظامی روسیه
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار