مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر از برگزاری آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر در ۲۹ مردادماه خبر داد.

به گزارش کناره به نقل از رادکانا ، وحید رحمتی با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته تعداد زیادی از نیروهای جمعیت هلال احمر بازنشسته شدند و از طرفی ضرورت دارد در هر پایگاه حداقل دو نفر نیروی قراردادی در کنار نیروهای داوطلب حضور داشته باشند، اظهار داشت: بر همین اساس به دنبال مجوز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و همچنین شورای عالی جمعیت هلال احمر، امکان استخدام 750 نفر در جمعیت هلال احمر فراهم شد.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر همچنین تاکید کرد: این 750 نفر از میان داوطلبان، جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر و از طریق آزمون استخدامی جذب می‌شوند. درصد این نیروها در پایگاه‌ها و شعب جمعیت هلال احمر فعال، بیش از 85 درصد خواهند شد.

رحمتی ادامه داد: تعدادی هم در پست‌های تخصصی که هم اکنون از نبود حتی یک نیرو هم در مضیقه هستند مانند حقوقی، روابط عمومی و … در استان‌ها جذب می‌شوند که البته تعدادشان بسیار اندک است.

وی عنوان کرد: نیروهای ثابت در پایگاه‌ها نقطه قوت پایگاه و دلگرمی نیروهای داوطلب خواهند بود و البته به لحاظ ارتباط اداری (تحویل تجهیزات و امکانات و …) با جمعیت حضورشان ضروری است.

رحمتی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد پرسنل حاضر در تمامی شعبات جمعیت استان‌ها که کار صف و عملیاتی انجام می‌دهند، باید به چهار نفر برسد. به این ترتیب جذب نیروهای جدید بر اساس نیازی است که سال‌ها احساس می‌شد در حوزه صف وجود دارد و با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده به زودی اجرایی خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار