قارنلی چهره طنز پرداز و دوست داشتنی استان گلستان طاقتش تمام شده و بیش از 10 رسانه و پایگاه خبری تحلیلی استان گلستان را به مصاف طلبیده و از آنها شاکی شده است.

 

 

به گزارش کناره به نقل از سلام گلستان، بی شک هر کسی در 5 سال اخیر در استان گلستان زندگی کرده و شبکه گلستان و مراسمات شاد استان گلستان را تجربه کرده باشد قطعا نام قارنلی را شنیده و تصویرش نیز در ذهنش حک شده است.

شخصیتی دوست داشتنی که پیر و جوان ، زن و مرد و کوچک و بزرگ دوستش دارند و همواره زمان پخش برنامه های وی پای جعبه جادویی می نشینند و یا برای مراسماتش بلیط تهیه می کنند .

قارنلی که متولد شهرستان کردکوی استان گلستان می باشد ، با فعالیت چندین ساله خود درسطح استان گلستان اکنون به برند طنز استان گلستان تبدیل شده و این باعث شده تا از شهرها و نقاط مختلف کشور از او دعوت کنند تا برایشان برنامه اجرا کند که این موضوع افتخاری برای استان گلستان است .

اما از آن طرف شاهدیم ، رسانه های استان گلستان نیز همواره نسبت به عملکرد قارنلی در سطح استان در مقام قضاوت و قلم زدن ، فراز و فرودهایی داشته اند ، گاها از او تعریف کرده اند و در تبلیغ وی نقش مهمی داشته اند. و از او به عنوان یکی از ظرفیت های هنری استان گلستان یاد کرده و او را به کشور معرفی کرده اند .

از طرفی گاها در برخی مراسمات، حرکات و سخنانی از طرف او گفته شده که به مذاق برخی خبرنگاران و سایتها خوش نیامده و آن را مغایر با شئونات عمومی جامعه دانسته و انتقاداتی را به او روا داشته اند .

حال به نقطه ای رسیدیم که قارنلی این چهره طنز پرداز و دوست داشتنی استان گلستان طافقتش تمام شده و از بیش از 10 رسانه و پایگاه خبری تحلیلی استان گلستان را به مصاف طلبیده و از آنها شاکی شده است .

این موضوع یعنی شکایت قارنلی که چهره ای استانی و هنری است از رسانه ها به هیچ وجه زیبنده وی نبوده و نیست و قطعا اگر انتقادی هم بوده از سر دلسوزی و داشتن دغدغه برای فرهنگ کشور است ، وگرنه همه رسانه ها و مردم قارنلی را دوست دارند و برای پیشرفت وی تلاش خواهند کرد .

او این نکته را به ذهن بسپارد که نقدها می توانند به بهتر شدن او کمک کنند و از طرف دیگر ، خبرنگاران از لحاظ درآمد و پشتوانه اجتماعی قشر ضعیفی به شمار می روند و این صحیح نیست که با کوچکترین انتقادی بخواهیم از اهرم های فشار علیه آنها استفاده کنیم که در قرن ارتباطات این امری مردود و مذموم است.

حال اصحاب رسانه استان گلستان از او می خواهند که این روش و بدعت شوم (شکایت از رسانه و خبرنگاران) را در پیش نگیرد چون رسانه ها نیز قدرت بسیاری دارند و اگر یکی شوند می توانند هر قدرتی را به پایین بکشند لذا این تعامل دو طرفه می تواند به هر دو طرف برای حل مشکلاتشان کمک کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار