رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: ۱۴۲ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی موفق به ثبت‌نام شدند که از این تعداد ۱۲۲ نفر مرد و ۱۳ نفر زن هستند.

به گزارش کناره به نقل از گلستان ما ، در تازه‌ترین اخبار از پنجمین روز ثبت‌نام نهایی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان، سیدعلی مهاجر در گفتگو با خبرنگاران، گفت: در پنجمین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس ۱۴۲ نفر موفق به ثبت‌نام شدند از این تعداد ۱۲۲ نفر مرد و ۱۳ نفر زن هستند.

وی به میزان میزان تحصیلات کاندیداها اشاره کرد و افزود: از این بین، پنج نفر کارشناسی، ۱۰۹ نفر کارشناسی‌ارشد، ۲۵ نفر دکترا و سه نفر حوزوی هستند.
وی به آمار به تفکیک حوزه‌های انتخابیه نیز پرداخت و تصریح کرد: گرگان و آق‌قلا ۵۰ نفر، علی‌آباد کتول ۱۳ نفر، رامیان و آزادشهر ۱۴ نفر، گنبدکاووس ۱۹ نفر، کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان ۲۴ نفر، مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه ۲۲ نفر ثبت‌نام کردند.
اما وضعیت سنی داوطلبان نیز به گفته مهاجر به شرح ۵۹ نفر در رده سنی ۳۰ تا ۴۵ سال، ۳۱ نفر در رده سنی ۴۵ تا ۵۰ سال، ۲۲ نفر در رده سنی ۵۵ تا۵۰ سال،۲۴ نفر در رده سنی ۶۰ تا ۵۵ سال، ۵ نفر در رده سنی ۶۵ تا ۶۰ سال و یک نفر در رده سنی ۷۰ تا ۶۵ سال است.

انتهای خبر/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار