مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان بندرگز دیروز با حضور مسوولان شهرستانی و مدیر کل دادگستری استان گلستان برگزار شد و دادستان جدید بندرگز در اولین سخنانش به مسوولان کم کار هشدار داد .

به گزارش کناره ، رئیس کل دادگستری استان گلستان  در این مراسم بر حضور میدانی و پیگیری تاثیرگذار مشکلات مردمی تاکید کرد .

حیدر آسیابی افزود : متاسفانه بندرگز با این همه ظرفیت  به جز اسم بندر خودش چیزی دیگری از یک شهر بندری برای آن نمانده است که امیدواریم با پیگیری مسوولان تغییر و تحولی در این شهرستان صورت گیرد .

وی ادامه داد : حل مشکل سایت زباله آزادشهر، راه اندازی آنژیوگرافی کردکوی و گنبدکاووس، باز شدن گره ۱۷ ساله پتروشیمی گلستان و احیای واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله مواردی هستند که با حضور میدانی و پیگیری مطالبات مردمی از سوی دستگاه قضائی محقق شد.

هادی عزیززاده دادستان جدید شهرستان بندرگز نیز دراین مراسم گفت :  امروزمبارزه با فساد الویت دستگاه قضاست و تمام توان خود را بر آن گذاشته است .

وی همچنین بر تکریم ارباب رجوع تاکید کردو افزود : افرادی که به دستگاه قضا مراجعه می‌کنند معمولا آدم های رنج دیده و آسیب دیده اند که باید با احترام با آنان برخورد کرد .

عزیز زاده برخورد با ترک فعل مسوولان را وظیفه دستگاه قضا عنوان کرد و گفت : همه مدیران برای ما عزیز هستند ولی گاها برخی مدیران سهوا به مسوولیت هایی که دارند عمل نمی‌کنند و دستگاه قضا مکلف است ترک فعلی اتفاق می افتد با آن برخورد کند .

وی اذعان داشت : سالیان سال است که شهر بندرگز با توجه به ظرفیت ها و نعمت های خدا داد تغییر چشم گیری نداشته که زیبنده انقلاب اسلامی نیست ، امیدواریم در این مدت شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه باشیم .


در این مراسم هادی عزیززاده به عنوان دادستان جدید بندرگز معرفی شد و مجتبی صادقی در دادگاه تجدید نظر مرکز استان به ادامه خدمت خواهد پرداخت .

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار