صبح امروز  سومین جلسه گندم و آرد شهرستان بندرگز جهت برطرف کردن مشکلات نانواییهای شهرستان بندرگز برگزار شد .

به گزارش کناره ، سومین جلسه گندم و ارد  شهرستان بندرگز با حضور مسوولان شهرستانی و تعزیرات در فرمانداری بندرگز برگزار شد .

فرماندار بندرگز در این جلسه اظهار داشت :  در این  جلسه مشکلات آرد و نان و ارائه خدمات بهتر به مردم باید الویت کار باشد ، شایسته نیست که مردم مدت طولانی در صف برای گرفتن نان بایستند ، مهم است  که آرد به موقع و به اندازه بین نانوایی ها توزیع شود ، برخی تداخلات مدیریت صنف خبازان و ساختار تعاونی شهرستان  باید بررسی شود و معضلات هر چه زودتر برطرف گردد.

 صابر حسن‌پور افزود : آرد دولتی کیسه ای 42 هزار تومان در بازار آزاد تا بیش از یک میلیون تومان هم فروخته شده ، تیم های نظارتی و بازرسی آرد و نان برای جلوگیری از سودجویی ها و حل مشکلات موجود به زودی کار خود را در شهرستان آغاز می‌کند.

همچنین در این جلسه در خصوص مسائل راه های کاهش صف های نانوایی ها و آرامش اجتماعی ، برخورد با چند مورد نانوایی هایی که بدون مجوز اقدام به پخت و فروش نان میکنند ، جلوگیری از سودجویی برخی نانواها  و فروش آرد دولتی  / نانوایی ها بدون مجوز  ، تعطیلی خوسرانه نانوایی ها ، حل مشکل تامین آرد نانوایی ها و .... به گفت و گو پرداختند


گفتنی ایست مدتی ایست که تقسیم آرد در کشور سیستمی و سامانه ای  شده ولی شیوه توزیع آرد و  تاخیر در توزیع در شهرستان موضل شده است و ۵ نانوایی هم اکنون در حال  به دلیل کمبود آرد تعطیل کرده یا در آستانه تعطیلی هستند و به همین دلیل برخی نانوایی ها گلایه کرده اند .

نمایندگان اتحادیه خبازان نیز در این جلسه همچنین از کیفیت بد برخی کارخانه های ارد گلایه داشته و از مسوولان خواستند بررسی گردد.



 

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار