فرماندار بندرگز گفت : در حال حاضر بندرگز در شرایط نارجی فرار دارد و تلاش ما بر آن است که شرایط بهتر از این گردد.

به گزارش کناره ، صبح دیروزفرماندار بندرگز در نشست با مسوولان شهرستانی و اصحاب رسانه بر ارتباط بیشتر مسوولان و رسانه های شهرستان تاکید کرد .

حسین احمدی فرماندار بندرگز در این جلسه اظهار داشت  : اگر نبود همراهی فعالان مجازی و رسانه ها این سطح از هوشیاری عمومی را به این شکل نداشتیم.

وی افزود : همه برای مردم ووطن خود باید کمک کنیم ، معیشت ، مسکن ، اقتصاد و ... قل هایی که داده شده و همه ما باید تلاش کنیم که تحقق یابد.

احمدی ادامه داد : هنوز اونجوری که باید از ظرفیت رسانه ها استفاده نشده ، همه قدردان زحمات رسانه ها هستیم با هر نقد یا خبری از کوره در نرویم و نباید برخورد کنیم ، باید طوری رفتار کنیم که جای نقدی نباشد .

علی گل رضایی معاون رییس آموزش و پرورش بندرگز نیز در این جلسه گفت : 93 درصد فرهنگیان و 92 درصد دانش آموزان در شهرستان بندرگز واکسینه شدند ، معلمانی که واکسن نزده اند در کلاس های حضوری غیبت غیر موجه خواهند خورد ولی برای دانش آموزان هنوز اجبار وجود ندارد.

وی همچنین در خصوص وضعیت حضوری شدن مدارس گفت : کلیه مدارس ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی استاندارد بازگشایی مدارس از نیمه دوم مهر آغاز شده است .

مدارس متوسطه دوم شهر بندرگز  و نوکنده از 15 آبان بازگشایی شروع شده ، متوسطه اول و ابتدایی فعلا پیش بینی شده از اول آذر ولی همان هم به شرایط کرونا در شهرستان بستگی خواهد داشت .

در این جلسه همچنین در خصوص خلیج گرگان ، حمایت از کسبه ها و مقابله با گران فروشی و اختلاف قیمت ها در یک راسته از بازار ، بالا بردن غیر متعارف قیمت اجناس توسط شرکت ها ، طرح ملی مسکن و دیگر دغدغه های شهروندان که به دست ما رسیده بود بحث و گفت و گو شد .

/انتهای خبر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار