غلامرضا منتظری گفت: استیضاح باتوجه به شرایط کنونی کشورتبعات مناسبی ندارد و با توجه به دیدگاه کلی مقام معظم رهبری و شرایط فعلی نگاهم بر این است که سوال را در دستور کار قرار دهیم .

 

به گزارش کناره ، غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار گلستان ما پیرامون طرح استیضاح رئیس جمهور ، اظهار کرد: با توجه به رهنمودهای  مقام معظم رهبری در آغاز شروع به کار مجلس و خطوط کلی که ترسیم کردند در مجموع این استیضاح را به مصلحت نمی دانم .

وی افزود: به دلیل مشکلات و تنگناهای معیشتی و اقتصادی و ضعف مدیریت هایی که وجود دارد باید به آحاد مردم حق داد که نگران باشند و انتظار ویژه هم مردم از مجلس دارند که طبیعی است .

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار این است که در کوتاه ترین زمان ممکن که این مشکلات سر و سامانی داده شود، نرخ ارز به ثبات برسد،  وضعیت لجام گسیخته بازار کنترل شودT مجلس در جای خودش  این کار را شروع کرده و بخشی از اقدامات را انجام داده است.

وی با بیان اینکه با طرح سوال از رئیس جمهورموافق هستم ، تصریح کرد: استیضاح باتوجه به شرایط کنونی کشورتبعات مناسبی ندارد و البته دیدگاه ها مختلف است برخی از نمایندگان پیگیر آن هستند امابا توجه به دیدگاه کلی مقام معظم رهبری و شرایط فعلی نگاهم بر این است که سوال را در دستور کار قرار دهیم.

منتظری اضافه کرد: معتقدم با سوال در این شرایط می توان به اهداف مد نظر دست یافت.مهم این است که آقای رئیس جمهور در مجلس حضور پیدا کنند  و پاسخگوی انتظارات نمایندگان ملت باشد.

وی با بیان اینکه در این شرایط مهمترین مسئله حفظ سرمایه اجتماعی است،، اذعان کرد: سرمایه اجتماعی مهمترین عامل پشتوانه یک کشور محسوب می شود و با میزان رضایت مندی  گره خورده و  رضایت مندی مردم هم ارتباط معناداری با میزان خدمات ، رفاه در زندگی، کاهش کمبودها و مشکلات دارد، لذا انتظار است اقای رئیس جمهور از رخوت و سستی خارج شوند وبا نگاه جهادی از دولت با تمام توان ظرفیت برای حل این مشکلات استفاده کنند و تعامل جدی تری با مجلس داشته باشند .

شرایطی  که بر دولت حاکم است شایسته مردم نیست

وی بیان کرد: در شرایط فعلی مردم از تمام توانمندی و ظرفیت ها در نهایت صبر و بردباری گام در این مسیر گذاشتند، حق مردم این نیست که هر روز شاهد این شرایط در کشور باشند  و بدون تردید قوه مجریه در میان سه قوه در ثبلت قیمت،بازار ارز و ..نقش اصلی راایفا می کند و لازمه ان این است که دولتمردان با احساس مسئولیت بیشتری رفتار کنند .

منتظری با بیان اینکه اگر دولتمردان خود را به جای مردم بگذارند، از بی تفاوتی خارج می شوند، گفت: نباید زحمات برخی از وزرای دولت را نادیده گرفت اما شرایطی  که بر دولت حاکم است شایسته مردم نیست  باید خیلی هوشمندانه و دقیقتر و با احساس مسئولیت بیشتر برای آسایش، رضایمتدی مردم و جلب اعتماد مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار