در آیینی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان ، امام جمعه ، فرماندار و مسوولان اجرایی بندرگز و اقشار مختلف مردم ۶۰ پروژه عمرانی ، تولیدی و اقتصادی در این شهرستان مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار گرفت.

به گزارش کناره ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در این آیین گفت : استقلال و خود باوري مردم ايران ، مهمترين دست آورد انقلاب است كه با توجه به آن ها ملت ايران توانست پيشرفت هاي بي نظيري را در كارنامه خود داشته باشد.

"میرمحمد غراوی" افزود : ايران قبل از انقلاب ، وابستگي به کشورهای دیگر داشت اما اكنون ايران كشوري مستقل است و در دنياي امروز با سربلندي براي خود تصميم مي گيرد.

وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ، بیان داشت : مسوولان در اين ايام خجسته بايد دستاوردهاي انقلاب اسلامي براي مردم به خوبي و با بيان دستاوردهاي مختلف انقلاب تبيين كنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان اضافه کرد : در دهه فجر امسال ۲ هزار و ۵۳۱ پروژه به ارزش ۲ هزار و ۹۰۵ میلیارد تومان با ۴ هزار و ۵۰۰ اشتغال در استان گلستان به بهره برداری می‌رسد که نسبت به سال قبل جهش چشمگیری داشته است.

فرماندار بندرگز نیز در این مراسم گفت : امروز کشور ما به برکت خون شهدا در قله اقتدار و افتخار است و ایام دهه فجر فرصتی برای تجدید میثاق با شهیدان انقلاب اسلامی است.

"حسین احمدی" با بیان اینکه اقتدار نظام وانقلاب مدیون شهدای این مرز و بوم اعم از دوران انقلاب ، دفاع مقدس و مدافعان حرم است ، یادآورشد : شهیدان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ارزنده‌ای داشتند که یاد و خاطره همه آنان را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام و دولت است ، خاطر نشان کرد : مردم باید در جریان دستاوردها و خدمات نظام و دولت قرار گیرند.

این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنان خود گفت : همزمان با دهه فجر سال جاری ۶۰ پروژه عمرانی ، تولیدی ، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۴۷۴ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال با اشتغالزایی ۵۷ نفر در این شهرستان بهره برداری و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرماندار بندرگز افزود : از این تعداد ۴۷ پروژه با اعتبار ۱۴۵ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال عمرانی و تعداد ۱۳ طرح با اعتبار ۳۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ، تولیدی ، اقتصادی و خدماتی خواهد بود که برای ۵۷ نفر شغل ایجاد می شود.

وی بیان کرد : در دو سال اخیر ۸ واحد صنعتی تعطیل در شهرستان بندرگز به چرخه تولید برگشتند که در مجموع قریب به ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رونق تولید به واحد‌های مختلف صنعتی پرداخت شده است.

در پایان این آیین ، مدرسه ۴کلاسه خیّری با مساحت ۵۴۰ مترمربع در روستای ابراهیم آباد از توابع بخش مرکزی بندرگز به بهره برداری رسید.

برای ساخت این مدرسه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شد که ۳۰۰ میلیون تومان آن از سوی یک خیّر تامین شده است.

همچنین کارخانه تولید انواع قیر در شهرک صنعتی بندرگز با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و اشتغالزایی برای ۶ نفر، پس از سال‌ها تعطیلی مجدداً به چرخه تولید بازگشت.

fajr98 1

fajr98 1

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار