طی آیینی با حضور مدیرکل سیاسی ، انتخابات استانداری گلستان ، فرماندار و مسوولان اجرایی بندرگز و اقشار مختلف مردم 64 پروژه عمرانی ، تولیدی و اقتصادی در این شهرستان مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار گرفت.

به گزارش کناره ،  مدیرکل سیاسی ، انتخابات استانداری گلستان در این آیین گفت : اطلاع رسانی کامل و واقعی از خدمات و اقدام‌های دولت تدبیر و امید به مردم باعث افزایش نشاط عمومی جامعه می‌شود.

حمیدرضا چوبداری با گرامي داشت ياد شهيدان رجايي و باهنر افزود : هفته دولت فرصت مناسبي براي ارائه دست آوردهاي نظام جمهوری اسلامی است.

وی بیان داشت : در این هفته باید شخصت های بزرگی چون رجایی و باهنر به مردم شناسانده شوند تا مشخص شود این دو شهید بزرگوار با نیتی كار كردند كه این هفته به نام آنها ماندگار شد و آنها را الگویی برای نسل های آتی قرار دهیم.

چوبداری اظهار کرد : كار خالصانه و براي رضايت خداوند متعال اگر در همه امور نهادينه شود باعث افزايش رضايتمندي مردم كه صاحبان اصلي اين انقلاب هستند مي شود.

مدیرکل سیاسی ، انتخابات استانداری گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت : انتخابات يكي از بركات مهم انقلاب اسلامي است كه نشان از مردمسالاري ديني و نقش مهم مردم در انتخاب سرنوشت خود است.

وی حضور گسترده مردم در انتخابات را داراي اهميت و اولويت دانست و بیان داشت : ملت ايران با حضور گسترده در انتخابات اسفند ماه ، بار ديگر مشت محكمي به دهان دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد زد.

فرماندار بندرگز هم در این آیین گفت : همزمان با هفته دولت سال جاری 64 پروژه عمرانی ، تولیدی ، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 301 میلیارد و 108 میلیون ریال با اشتغالزایی 64 نفر در این شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی خواهد شد.

حسین احمدی افزود : از این تعداد 44 پروژه با اعتبار 186 میلیارد و 86 میلیون ریال عمرانی و تعداد 20 طرح با اعتبار 115 میلیارد و 22 میلیون ریال ، تولیدی و اقتصادی خواهد بود که برای 64 نفر شغل ایجاد می شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار