رییس اداره برق شهرستان بندرگز گفت : قطعی برق مختص بندرگز نیز و در کل کشور به دلیل کمبود آب،  افزایش دما و مصرف بالا مردم در زمان اوج مصرف رخ می دهد.


به گزارش کناره ،رمضان یوسفی رییس اداره برق شهرستان بندرگز در مصاحبه با خبرنگار کناره با اشاره به انتقادهای مردم بندرگز در زمان قطعی برق گفت : علت اصلی قطعی برق مصرف بالا در زمان اوج مصرف و کمبود آب کشور است.
یوسفی افزود : با توجه به کمبود بارش باران در کشور و کم آبی رودخانه ها و سدها همچنین مصرف بالا با کمبود برق در کشور مواجه هستیم که شهرستان بندرگز نیز از این موضوع مستثنی نیست و با قطعی برق در این شهرستان مواجه هستیم و با تداوم این روال در آینده نیز ممکن است اتفاق افتد.

وی ادامه داد : افزایش دما در این چند روز نیز یکی دیگر از دلایل بالا رفتن مصرف برق است که باید مدریت شود.
یوسفی با اشاره به طرح های تشویقی برای مدیریت مصرف برق گفت : طرح های تشویقی در بخش های مختلف چون کشاورزی ، تجاری ، ادارات و ... برای کاهش مصرف برق برنامه ریزی و اجرایی شده ، به عنوان مثالکشاورزانی که در ساعات پرمصرف 12 الی 16 چاه خود را خاموش کنند 20 ساعت دیگر مصرف به صورت رایگان خواهد بود ، همچنین کارخانجات نیز با کاهش مصرف در ساعات پر مصرف با تخفیفات ویژه برخوردار خواهند شد.
رییس اداره برق شهرستان بندرگز افزود : شهروندان نیز با مدریت مصرف عدم استفاده ازوسایل پر مصرف در ساعات اوج مصرف و مدیریت وپرمصرف ترین وسیله خانگی ، کولر و با قرار دادن درجه ان بر روی 24 درجه می توانند کمک بسیاری به مدیریت مصرف برق صورت پذیرت.

در شهرستان بندرگز حدود 23 هزار مشترک برق وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها   

+1 #1 کاظم 1397-04-13 14:20
سلام مدیر کل استان می گوید برنامه ریزی برای قطعی برق نداریم وزیر همین می گوید پس چرا برق بندرگز اون هم قسمت به قسمت قطع می شود نه فکر کنم خود اداره برق شهرستان سر خود دست به قطعی برق مشترکین می زند وگرنه نبود بارش که چند سال ادامه دارد پس چرا پارسال برق اینطوری نبود نه مسئولین برق بندرگز سرخود برق مشترکین قطع می کنند حال چرا نمی دانم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار