دیروز در جلسه ای در استانداری گلستان طرح بزرگ گردشگری ساحل بندرگز با اشتغالزایی 1500 نفر که مدت ها رها شده بود بر روی میز آمد...

به گزارش کناره ، دیروز در جلسه ای با حضور استاندار  گلستان ، معاون وزیر راه و شهرسازی و نماینده سرمایه گذار عمانی و مسوولان پروژه گردشگری تفریحی آرمان طبیعت در شهرستان بندرگز که مردم سالهاست چشم امید به ان دوخته اند مورد بررسی قرار گرفت.

این پروژه با مدیریت تاجری از کشور عمان از سال 87 در 52 هکتار از ساحل این شهرستان کار خود را شروع کرده ولی در لابلای بروکراسی اداری گیر کرده است و به نحوی به کما رفته بود.

سید مناف هاشمی استاندار جدید گلستان در اولین اقدامات خود از این مجتمع بازدید کرد ،وی همچنین در این جلسه دیروز با نگاه حمایتی به برنامه های اشتغالزا در استان پروژه گردشگری تفریحی آرمان طبیعت را عامل رونق و اشتغال استان خواند و گفت :  همه در این مسیر باید با سرمایه گذاران همراهی کنند  به طوری که اجرای اینگونه طرح ها  برای مردم قابل لمس باشد .

حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن نیز اظهار کرد: هرگونه همکاری لازم در راستای اجرای طرح گردشگری شرکت آرمان طبیعت صورت می گیرد و امیدواریم اجرای این پروژه بتواند زمینه رونق اقتصادی منطقه را فراهم آورد.

زینل متور نمایندگی سرمایه گذار عمانی و شرکت آرمان طبیعت گفت : گفتنی است شرکت سرمایه گذاری عمانی با عنوان آرمان طبیعت گرگان با سرمایه گذاری 350 میلیارد تومانی در زمینی به وسعت 52 هکتار در ساحل بندرگز مجموعه ای تفریحی ، گردشگری و توریستی را ایجاد خواهد کرد که پس از اجرایی شدن در اولین گام 600 نفر مشغول خواهند شد و بعد اجرای 3 فاز اشتغال مستقیم و فعال 1500 نفر را فراهم خواهد آورد.

در اینجلسه  زمین مورد نیاز این پروژه که مهمترین مشکل مجریان طرح بود مصوب و به شرکت آرمان طبیعت  واگذار شد.

حال باید دید خروجی این جلسه باز هم وعده سر خرمن است یا به مرحله اجرا در می آید؟!

و آیا اجرا کننده های این طرح همچنین که می گویند می توانند این تعداد اشتغال زایی در این پروژه به طور مستقیم ایجاد کنند ؟!

با روی کار آمدن استاندار جدید با نگاه ویژه اش به بحث گردشگری و فرماندار بومی در شهرستان بندرگز امید مردم این شهر بیش از پیش شد و امیدواریم رونق گذشته این شهر تاریخی دوباره بازگردد و توسعه شهرستان بیش از پیش شود.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار