سرپرست فرمانداری شهرستان بندرگز گفت : ظرفیت های چشمگیر و بی نظیری در حوزه گردشگری در بندرگز وجود دارد.

به گزارش کناره ، حسین احمدی در نشست فرمانداران با استاندار گلستان اظهار داشت: باید تلاش کنیم ظرفیت‎های این صنعت ارزشمند به مردم کشور معرفی و بعد برای سودآوری آنها اقدام شود.

وی افزود : تلاش خواهیم کرد با ایجاد فضای همدلی و تعامل در بندرگز روند توسعه و پیشرفت این شهرستان شتابان شود.

سرپرست فرمانداری بندرگز ادامه داد : آماده همکاری و حمایت از سرمایه‎گذاران در شهرستان بندرگز هستیم و با فراهم کردن زمینه‎های لازم برای سرمایه‎گذاری از حضور آنان در این شهرستان استقبال می‎کنیم.

احمدی اظهار داشت : با وجود ظرفیت‎های فراوان در بخش گردشگری بندرگز نتوانسته ‏ایم از این ظرفیت‎ها بهره لازم برای توسعه صنعت گردشگری در کشور ببریم.

سرپرست فرمانداری بندرگز به ظرفیت های گردشگری بندرگز در حوزه های طبیعی ، مذهبی ، فرهنگی و تاریخی اشاره کرد و اظهار داشت : باید از این ظرفیت ها بهره برداری و هر اقدام لازم برای میزبانی گردشگران و سرمایه گذاران فراهم شود.

وی تصریح کرد : بندرگز به دلیل قرار گرفتن در مدخل ورودی مسافران و گردشگران به استان ، دروازه طلایی گردشگری است و باید از این فرصت برای توسعه گردشگری استفاده کنیم.

این مقام مسوول با اشاره به وجود نیروی انسانی توانمند در بندرگز اظهار داشت : امروز نخبگان و فرهیختگان بندرگزی می‎توانند در جایگاه خود نقطه قوتی برای این شهرستان باشند.

احمدی به فرصت ها ، ظرفیت ها ، توانمندی ها و موانع موجود اشاره کرد و افزود : انشاالله با نگاه توسعه محور و تاکیدات استاندار گلستان و تسلط ایشان در ظرفیت های موجود در بندرگز بتوانیم در توسعه شهرستان گامهای موثری بردایم.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار