در اولین روز از هفته دولت نمایشگاه صنایع دستی در بندرگز برای یک هفته افتتاح  که پس از گرفتن عکس 'و رفتن مسئولین ، جمع شد.

به گزارش کناره ، در اولین روز از هفته دولت در شهرستان بندرگز بخشداری اقدام به افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در مجاورت مسجد بین راهی گز شرقی کرد و برای رنگ و رو بخشیدن به مراسم بازگشایی این نمایشگاه، از نوازنده های محلی و یا اجرای برنامه نمادین عروسی و کشتی سنتی هم استفاده کرد و جالب آنکه این مراسم به اصطلاح خیلی شلوغ پُلوغ و با حضور مسئولان و مردم منطقه و مسافران عبوری برگزار شد .

در اقدامی تامل بر انگیز این نمایشگاه پس از حرکت معاون استاندار به سوی گرگان جمع شد و تا شب اثری از آن نماند.

اینکه چه میزان هزینه برای برپایی نمایشگاه صرف شده است و چند نفر آدم از معاون استاندار گرفته تا امام جمعه و فرماندار و مدیران ادارات و هنرمندان و مردم و مسافران الّاف این  شوی تبلیغاتی شده اند جای خود، لااقل به احترام هفته دولت هم که شده کاش صبر می کردید این نمایشگاه بنا بر قولی که داده اید حداقل یک هفته باز می ماند و کمی حوصله به خرج می دادید تا حداقل خودروی معاون استاندار از کردکوی عبور کند.

photo 2017-08-27 09-41-11

به هر حال امیدواریم این گونه حرکات زشت و مردم فریب در آینده تکرار نشود تا هم بیت المال هدر نرود و هم سر امثال معاون استاندار به عنوان میهمان  کلاه نگذاریم.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها   

+3 #2 شیدا 1396-06-05 17:44
ای بابا بستن
تازه می خواستیم بریم اونجا دیدن
نقل قول کردن
+3 #1 MM 1396-06-05 17:43
دمت گرم
خودم چندبار دیدم ، چند دقیقه میان تو مراسم چهارتا عکس از خودشون میگیرن ، میرن!
اینا هم عکساشونو گرفتن رفتن دیگه چه کار صنایع دستی منطقه دارن!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار