امام جمعه بندرگز ضمن تشکر از مردم بندرگز در حماسه 22 بهمن گفت : مردم بندرگز در 22بهمن اانزجار از پروژه آشتی ملی را اعلام کردند، چرا که هدف از اجرای این پروژه بازگشت سران فتنه به قدرت بدون عذرخواهی و محاکمه بود...

به گزارش کناره ، حجت السلام سید ابوالفضل حسینی امام جمعه شهرستان بندرگز دیروز در خطبه های نماز جمعه این شهرگفت: در تبعیت فرد مطیع قبل از آنکه مولی دستور دهد مطالبه مولی را اجابت میکند اما در اطاعت طرف منتظر میماند تا مولی و رهبر دستور دهد بعد او اجرا و اطاعت کند .

حجت الاسلام حسینی با اشاره به حماسه حضور مردم بندرگز افزود : مردم شریف و ولایتمدار شهرستان بندرگز تبعیت خودتان را از ولایت مطلقه فقیه در جشن پیروز انقلاب با راهپیمایی با شکوه و شعارهای کوبنده و حمایت جانانه از ارمانهای انقلاب و قهر با فتنه گران نشان دادید.
وی ادامه داد : مردم بندرگز در 22بهمن اعلام انزجارکردنند از پروژه آشتی ملی ، چرا که هدف از اجرای این پروژه بازگشت سران فتنه به قدرت بدون عذرخواهی و محاکمه بود و بدنبال القاء نادرست این دو موضوع استوار بود 1-وقوع تهدید خارجی  2- عدم انسجام ملی
 
 
مسئولین به جای حقوق های نجومی و رهایی فتنه گران به فکر مشکلات معیشتی مردم باشند!

امام جمعه شهرستان بندرگز اظهار داشت : حضور شما مردم نشانگر نشاط و آرامش و انسجام ملی بود ، رهبر انقلاب هم در اجتماع مردم تبریز فرمودند جنگ و تهدید خارجیها دروغ محض است و فرمودنند مردم با حرمت شکنان عاشورا آشتی نمیکنند ، در بخش دیگر سخنان معظم له حضرت آقا فرمودنند مردم از مسئولین گله مندند !!!
وی در ادامه گفت : 29 بهمن سالروز ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی است توسط رهبری ، مسئولین بجای آنکه بفکر مشکلات معیشتی مردم باشند در تلاش هستند با آشتی ملی با فتنه گران که ماهها مملکت را به اشوب کشیده بودند رها شوند.
مردم گله مندند ازمسولین که به مردم گفتن از گرفتن یارانه انصراف دهید تا بار مالی و اوضاع اقتصادی دولت خوب شود اما خودشان در همان زمان حقوق های نجومی دریافت میکردنند !!
مردم گله مندند از کوچک شدن سفره از بیکاری از گرانی.
مردم گله مندند از نمایندگان مجلس  کسانی که منتخب مردم هستن بجای انکه صدای مردم باشند به دنبال مطالبات بحق مردم باشند پیگیر بازیهای سیاسی خودشان هستن .
مردم گله دارند از نمایندگان بجهت پیگیری طرح دوفوریتی زندان برای سوال اولویت انهاست اما رنج مردم خوزستان وایلام  اوضاع سیل زدگان سیستان و شیراز چه!
مردم گله دارند از نمایندگان استان گلستان مخصوصا آقای دکتر نورقلی پور برای ادعای بدون دلیل که در نامه به رییس مجلس مطرح شد محکوم کردن لغو سخنرانی مراسم 22 بهمن
شما که در مراسم حضور نداشتید چطور ادعا میکنید سخنرانی لغو شود؟!

آقای نورقلی پور در صورت عدم ارائه سند از مردم عذرخواهی کنید!
امام جمعه انقلابی بندرگز با  اشاره به توهین هایی برخی که مدعی بر لغو سخنرانی احمد مازنی در بندرگز شدند گفت : اولا حضوری صورت نگرفته تا ممانعتی انجام شده باشد ، ثانیا اعضاء محترم شورای تامین هرکدام جداگانه نامه نوشتند و فرماندار را برحذر داشتن از تغییر مراسم و انجام سخنرانی ، بروید سوال کنید چه کسی به سخنران گفت نیاید؟ کجا مردم مانع شدن ! با توجه به مدارک موجود آیا باز هم نمایندگان محترم اصرار بر برخورد قاطع با عوامل لغو سخنرانی دارند ؟!!!
 
حجت السلام سید ابوالفضل حسینی با اشاره به بی توجهی نمایندگان  گلستان به مشکلات اعظم استان افزود : مجمع نمایندگان استان گلستان مردم از شما گله دارند به جهت بی توجهی یا کم توجهی نصبت به خشک شدن خلیج گرگان
گله دارند نصبت به جباران خسارت باغداران و کشاورزان
گله دارن نصبت به عملکرد ضعیف مسولین استان خصوصا در حوزه اقتصادی و اشتغال
یک پیشنهاد دارم و دعوت میکنم از نماینده غرب استان برای ارائه اسنادی که مدعی هستند باعث لغو سخنرانی شده ارائه کنند و در صورت عدم ارائه اسناد از مردم عذرخواهی کنند.
ایشان که در مراسم حضور نداشتن به کدام مدرک و سند ابراز ناراحتی وتاسف و محکومیت کردنند .

وی با شااره به فتنه 88 تصریح کرد : در فتنه 88 برخی با ادعای آن دروغ بزرگ یعنی تقلب شیرینی آن حضور حداکثری مردم در انتخابات را بر کام مردم تلخ کردنند امروز هم برخی خواص به دنبال تلخ کردن کام مردم بعد از مراسم با شکوه 22 بهمن هستند.
همچنان که مردم پاسخ قاطعانه فتنه گران حامیان و ساکتین فتنه را دادن قطعا با بصیرت و هوشمندی این پروزه سرانجام نخواهد داشت خیلی دور از انتظار نیست که نمایندگان به دنبال آشتی باشند .

امام جمعه بندرگزدر پایان گفت : من هم مانند رهبری که از ترامپ تشکر کرد تشکر میکنم از کسانی که پروژه آشتی ملی را مطرح کردنند تشکر میکنم  از کسانی که میخواستند جشن ملی 22 بهمن را تبدیل به متینگ سیاسی کنند اما مردم چه زیبا و با شکوه نقشه های آنها را با حضوری بابصیرت و انقلابی نقش بر آب کردنند.

لازم به ذکر است، پس از برگزاری نماز جمعه در شهرستان بندرگز، مردم بندرگز با نوشتن طوماری خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی، ادعای نادرست مجمع نمایندگان استان مبنی بر لغو سخنرانی" حجت السلام احمد مازنی" در مراسم راهپیمایی 22بهمن در بندرگز محکوم کردند.

/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار