جناب حجت الاسلام و المسلمین مازنی، مردمی که شما از آنها به افراطی یاد می کنید، مردم ولایت مداری هستند که معتقدند شهرستان بندرگز جای سخنرانی و عرضه اندام فتنه ، فتنه گر و حامیان فتنه نیست .

 به گزارش کناره، جناب آقای مازنی نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بعد از راهپیمایی 22بهمن در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها از علت لغو سخنرانی خود در بندرگز گفته بود که ما نیز آن مصاحبه را منتشر کردیم.

نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صحبت های خود به نکات قابل توجهی اشاره کردند که لازم است توضیحاتی را مطرح کنیم...

جناب آقای مازنی، کسانی که شما آنها را افراطی می خوانید انقلابیونی هستند که از زحمت کشان انقلاب وعاشق مقام معظم رهبری و پیرو و مطیع منویات ایشان هستند . رهبری به صراحت موضع خود را نسبت به سران فتنه مشخص کردند.

حجت الاسلام مازنی، رهبری بارها گفته اند: فتنه خط قرمز ماست ؛ این جمله بدان معنی است که کسانی که از این خط قرمز عبور کنند یعنی یار سران فتنه بوده و در زمین آنها بازی می کنند و مسلما زمین آنها زمین انقلاب و نظام نیست!

جناب مازنی، مقام معظم رهبری فرمودند: در شرایط فتنه نباید سخن ، سکوت ، اقدام و حتی نوع نگرش موجب تقویت فتنه شود؛ متاسفانه شما صراحتا خود را دست پرورده یکی از سران فتنه معرفی می کنید و از بیان این مطلب هیچ ابایی ندارید و حتی از گفته خود ابراز ندامت هم نکردید.

جناب حجت الاسلام و المسلمین مازنی، مردمی که شما از آنها به افراطی یاد می کنید، مردم ولایت مداری هستند که معتقدند شهرستان بندرگز جای سخنرانی و عرضه اندام فتنه ، فتنه گر و حامیان فتنه نیست .

عده ای از حامیان شما می گویند چون اصول گرا ها دکتر حسن عباسی را به بندرگز آوردند ما هم باید احمد مازنی را برای سخنرانی بیاوریم.

وقتی ما در کانال تلگرامی خود در رابطه با سخنران 22بهمن نظرسنجی گذاشتیم، عده ای کوته فکر سایت و کانال ما را به جناح خاصی مرتبط دانستند و گفتند : چطور وقتی حسن عباسی آمد نظرسنجی نگذاشتید ولی برای مازنی نظرسنجی می گذارید!

متاسفانه هنوز عده ای به این درک نرسیده اند که این همه حرف و اعتراض ربطی به اصول گرا و اصلاح طلب ندارد! حرف مردم یک چیز است؛ فتنــــــه ، فتنـــــه گر و حـــــامیان فتنــــه ....؛ حال این فرد می خواهد اصول گرا باشد یا اصلاح طلب،هیچ کس حق ندارد مقابل نظام جمهوری اسلامی قد علم کند.

برخی افراد به اصطلاح روشن فکر با قاطی کردن این مسائل قصد ماهیگیری از آب گل آلود را داشتند که مردم ولایتمدار بندرگز در روز 22بهمن 95 خیلی خوب بصیرت خود را نشان دادند و حماسه ای بی نظیر آفریدند که بی شک در تاریخ بندرگز ماندگار خواهد شد.

گفتنی است برخی مسئولان فراموش نکنند ، صندلی که به آن تکیه زده اند و قدرتی که به آنها داده شده برای خدمت به مردم است نه تحمیل خواسته های شخصی و جناحی، مساله امنیت و حفظ وحدت و یکپارچگی در جامعه چیزی است که باید فراجناحی مدنظر گرفته شود و این مسائل نباید گرفتار بازی سیاسی و جناح بازی ها شود، ای کاش برخی مسئولین برای حفظ وحدت و جلوگیری از دوقطبی شدن شهرستان در آستانه یوم ا... 22بهمن و این راهپیمایی عظیم کمی فراجناحی عمل کرده و وحدت و یکپارچگی شهرستان را به بازی سیاسی و حزب گرایی ترجیح می دادند تا در آستانه این روز بزرگ شهر دچار تنش نمی شد .

نویسنده : جواد مخدومی

/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار