ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرگز از برگزاری جلسه هم اندیشی بزرگداشت دو تن از مفاخر و مشاهیر شهر نوکنده ، غربی ترین شهر گلستان خبر داد.

به گزارش کناره، بر اساس تصویب انجمن مفاخر و مشاهیر استان گلستان از مفاخر و مشاهیر شهر نوکنده تجلیلی به عمل آمد ، در همین راستا جلسه هم اندیشی با هدف برگزاری بزرگداشت مفاخر شهر نوکنده آقایان مرحوم حاج رحیم لیوانی و حاج حمزه ربانی در سالن جلسات بخشداری نوکنده صورت پذیرفت .

این جلسه با حضور مسئولین شهر و استان امام جمعه موقت شهر گرگان حاج آقای لیوانی ، مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حجت الااسلام فضیلت ، فرماندار شهرستان ، بخشدار و ریاست اداره ارشاد، دهیاران و  دیگر مسئولین شهر نوکنده و حضور خانواده های محترم لیوانی و ربانی برگزار گردید .

در این جلسه حجت الاسلام علی اصغر فضیلت مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان گلستان اظهار داشت : اساسا ثروت و سرمایه های هر ملتی استمرار و حیات آن ملت است و توجه به سرمایه های معنوی هر ملت که مفاخر و مشاهیر کشور جزو سرمایه های ملت محسوب می شوند حفظ کردن و حمایت و تجلیل از این مفاخر و مشاهیر موجب محکم ماندن جامعه و ملت می گردد .

وی افزود :  جوانان ما باید باور کنند که ریشه دارند و برخوردار از سرمایه هایی هستند که این سرمایه های معنوی مفاخر و مشاهیری همچون فردوسی ، سعدی ، حافظ و .... می باشند و در این منطقه ما دو مفخر و مشاهیر بزرگوار داریم همچون مرحوم آقای لیوانی و ربانی که موجب افتخار شهر نوکنده می باشند . زمانی که بستر فراهم گردد و این مفاخر به جوانان معرفی گردند جوان احساس هویت می کند و نسل جوان از قدیم جدا نمی گردد و خودباوری در بین جوانان بیشتر می گردد .

در پایان این جلسه زمان برگزاری بزرگداشت این دو عزیز در بهمن ماه و در شهر نوکنده غربی ترین شهر گلستان به تصویب همه حاضران در جلسه رسید .

mafakher764436 1

mafakher764436 1

mafakher764436 1

mafakher764436 1

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار