در هفته اخر سوپر لیگ استان گلستان دیدار شاهین و استقلال بندرگز که با حواشی زیادی همراه بود با تساوی  2 بر 2 به پایان رسید...

به گزارش کناره ، در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر فوتبال استان گلستان بازی ۲ تیم شاهین و استقلال بندرگز در استادیوم امام رضا بندرگز ، با سود حسن اکرمی اغاز شد،  ۲ تیم مثل همه ی دربی های قبل با احتیاط بازی را شروع کردند،چند موقعیت نصف و نیمه و ضربات ایستگاهی مناسب برای شاهین بندرگز و یک موقعیت خطرناک هم برای محسن خاری از استقلال بوجود امد،که ثمری نداشت،بازی در نیمه اول با برتری شاهین پیش میرفت و دقیقه ۳۷ فرشاد اکبری با ضربه ای زیبا دروازه استقلال را گشود! تا بازی در نیمه اول با برد ۱ بر صفر شاهین به پایان برسد.

در نیمه دوم علیرضا الوستانی چند تعویض انجام داد و بازی را استقلال بندرگز به دست گرفت و فشار زیادی به روی دروازه شاهین متحمل شد. خط دفاع شاهین تا دقیقه ۷۸ به خوبی از دروازه محافظت کردند اما ابوالفضل خاری موفق شد با یک حرکت انفرادی برای استقلال گلزنی کند و بازی را ۱.۱ مساوی کند.

درگیری بسیار شدید نیمکت استقلال و اعتراضات این تیم به داوری چند دقیقه ای بازی را از تب و تاب انداخت،لحظات پایانی هم حساس دنبال میشد،و حتی بهزاد عربجز هم با ضربه ی سر تیرک دروازه شاهین را لرزاند،اما به نظرمیرسید بازی بردی نخواهد داشت،و حسن اکرمی سوت پایان بازی شهراورد را به صدا دراورد.

دارایی گز 2 _ 2 عقاب گنبد
رقابت ۲ تیم دارایی گز و عقاب گنبد هم برنده ای نداشت و بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید تا در این هفته فقط کشاورز علی اباد بیشتر از همه ی تیم ها از نتایج راضی باشد. دارایی یک نیم فصل را بدون باخت به اتمام رسانید.
در دیگر بازی های این هفته  اسیابی کلاله در کردکوی موفق شد با ۳ گل  استقلال این شهر را درهم بکوبد تا زنگ خطر را برای سایر رقبا به صدا دربیاورد، این تیم هفته ی قبل هم توانسته بود استقلال بندرگز را شکست بدهد و نشان داده است که با برنامه در حال ادامه دادن به لیگ است
نویسنده:روح الله کردی نژاد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار