امام جمعه شهرستان بندرگز گفت: تریبون نماز جمعه یک رسانه است ، زمانی این رسانه می تواند پویایی و تاثیر گذاری باشد که اتاق فکر داشته باشد متشکل از شما مردم و مسئولین این شهر که ان شالله با تعامل ، هم فکری و همدلی بتوانیم قلب فرهنگی این شهر را به تپش بندازیم...

به گزارش کناره، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل حسینی امام جمعه تازه نفس شهرستان بندرگز در اولین خطبه نماز جمعه خود در این شهرستان با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت : اولین اصلی که امام خمینی بر آن اعتقاد و به آن باور داشت اعتماد به وعده الهی و بی اعتمادی به استکبار بود و امام فرموده است آمریکا شیطان بزرگ است این شعار امام بود در مواجعه با مستکبران بود ، مرحوم امام (ره) چه در سخرانی هایشان و برخورد هایشان این را اثبات کرده بودند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به پخش کلیپ هایی ساختگی مستکبران مبنی بر ارتباط امام خمینی و سران آمریکا اظهار داشت : این حرکت پیر استکبار در شب رحلت امام خمینی نشان از عصبانیتشان از پیروی و حمایت مردم پس از گذشت چندین سال از پیروزی انقلاب اسلامی و رحلت امام (ره) و اینکه همچنان به شعارهای امام عمل می کنند،  می باشد.

وی ادامه داد : راهبرد اصلی دروغپراکنی انگلیس و پیر استکبار تحقیر واقیت هاست ، الحمدالله مردم ایران اسلامی کاملا با سیاست های تفرقه افکنانه این مستکبران آشنا هستند.

امام جمعه بندرگز افزود : مقام معظم رهبری فرموده اند " اگر مردم ایران بخواهند به اهداف بزرگ خود برسند باید راه امام را درست بشناسند و وقتی رسانه انگلیسی اینگونه درباره امام تبلیغات می کند بدانید ملت ایران راه درستی را در پیش گرفته اند".

اشان تصریح کردند : دشمن امروز می خواهد اسلامی داشت باشیم که در آن روحیه انقلابی نباشد ، دشمن سناریوهای مختلفی را امتحان کردند برای تحریف خط امام ، اهداف و برنامه های که در راستای انقلاب اسلامی داشتند که با بصیرت و آگاهی بالای مملکت ایران به نتیجه نرسیدند.

وی در بخش دیگری از خطبه گفت : خدارا شاکرم که به شهرستانی آمده ام که شهره ولایت مداری هستند.

امام جمعه شهرستان بندرگز ادامه داد: تریبون نماز جمعه یک رسانه است ، رسانه ای پویا  و تاثیر گذار ، زمانی یک رسانه می تواند پویایی و تاثیر گذاری داشته باشد که اتاق فکر داشته باشد ، اعضای این اتاق فکر شما مردم و مسئولین این شهر هستید ، ان شالله با تعامل ، هم فکری و همدلی و همزبانی بتوانیم قلب فرهنگی این شهر را به تپش بندازیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار