رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بندرگز از تشکیل 175 پرونده تخلف و جریمه بیش از 638 میلیون ریال در سال جاری  در بندرگز خبر داد.

به گزارش کناره ، مهدی ساوری رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان بندرگز اظهار داشت : اداره صنعت معدن و تجارت این شهرستان در بازرسی های به عمل آمده در این شهرستان بیش از 175 فقره پرونده تشکیل شده است.

مهدی ساوری با اشره به وضعیت اقتصادی ضعیف این شهرستان  افزود : اقتصاد شهرستان بندرگز مرده است ، با این حال سعی شده  هم با کسبه ها مدارا شود و هم گران فروشی و مشکلات  دیگر برطرف گردد، ولی در صورت تکرار تخلف تا پلمپ هم پیش رفته ایم.

وی ادامه داد : از جمله تخلفاتی که موجب جریمه شد شامل گران فروشی، کم فروشی ، عدم درج قیمت ، تقلب ، عدم ارائه فاکتور و ... می باشد.

تشدید اقدامات نظارتی باری عید نوروز

مهدی ساوری رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بندرگزگفت : تشدید اقدامات نظارتی وبازرسی با همکاری واحد بازرسی صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان در  کنترل قیمت به ویژه اقلام پر مصرف با توجه به قرار گرفتن در ماه پایانی سال و عید نوروز جهت رفاه حال عموم مردم در بندرگز اجرا می شود.

صاوری تصریح کرد : با توجه به نزدیک شدن به سال نو ،  امسال  طرح های نظارتی  کنترل قیمت در سطح شهرستان بندرگز از اول اسفند آغاز شده است.

 مهدی ساوری افزود : در گذشته طرح های نظارتی  از 15 اسفند الی 15 فروردین ادامه پیدا می کرد ولی امسال شروع طرح های نظارتی قیمت را  در جهت رفاه حال عموم از اول اسفند در نظر گرفته ایم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار